پوستر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان مرکزی رونمایی شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; احسان ربیعی مسئول بسیج رسانه استان مرکزی صبح امروز در مراسم افتتاحیه پوستر سومین جشنواره رسانه ای ابوز در استان مرکزی گفت: در دو دوره اخیر این جشنواره آثار خوبی ارسال شده است. این عنوان در سطح کشور به استان مرکزی تعلق گرفت.

ربیعی گفت: گزارش های پژوهشی و تحلیلی، گزارش های خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، عکس، فیلم و گزارش تصویری، مستند و پادکست از جمله قالب های جشنواره است.

وی ادامه داد: محورهای این دوره از جشنواره نیز تولید علم و اشتغال، جهاد دانش، ارتباط رسانه ای و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و عرصه های عمل، بیانیه ای است. گام دوم انقلاب اسلامی، مدرسه شهید سلیمانی، امید و نشاط خانواده و جامعه و فرزندان و سبک زندگی ایرانی-اسلامی است.

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی گفت: مهلت ارسال آثار در استان از 11 فروردین لغایت 30 آبان ماه سال جاری است تا مردم آثار خود را بهwww.markazi.basijrasaneh.ir باید به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و به آثار ارسالی از طریق ایمیل یا دستی به استان ترتیب اثر داده نخواهد شد و هر فرد می تواند حداکثر 4 اثر در هر قالب جشنواره ارسال کند.

وی افزود: شرایط و ضوابط جشنواره رسانه ای ابوذر، آثار تولید شده توسط شرکت کنندگان باید در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، تصویری یا صوتی دارای مجوز یا رسانه ملی منتشر شود و ارسال اثر در رسانه رسمی منتشر شود. باید یک نشریه باشد، اما کل صفحه مجله ای که اثر در آن منتشر شده است باید ارائه شود.

ربیعی گفت: مطالب منتشر شده در رسانه های مکتوب باید به صورت فرمت ارسال شود jpg باش و بلند شو زیپ فایل باید در قسمت ارسال بارگذاری شود آثار رسیده به دبیرخانه از نظر مالکیت معنوی بررسی می شود.

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی گفت: در رسانه های مجازی که آثار ناشناس منتشر می شود، ذکر کد محتوا الزامی است و عکس ها باید به صورت اصلی ارسال شوند، به عبارت دیگر با فتوشاپ یا ابزارهای دیگر اغراق نمی شوند. , عکس ها با فرمت jpg یا به شکل زیپ یک فایل عکس آپلود کنید.

وی ادامه داد: آثاری که به صورت مشترک و گروهی تهیه شده و در صورت راهیابی به مرحله نهایی برنده آن گروه تولید خواهد بود.

ربیعی خاطرنشان کرد: فیلم های مستند، موشن گرافیک و نمایش با محوریت موضوعات جشنواره در پایگاه خبری، خبرگزاری ها، پایگاه خبری، مطبوعات، صدا و سیما و یا رسانه های مستقل استانی منتشر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید