ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمانشاه برگزار می شود


ساعت: 17:55
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885974

محمدهادی صحرایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از برگزاری ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه در استان کرمانشاه برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه به معضل جهاد تبیینی اشاره و خاطرنشان کرد: در این حوزه رسانه ها و مطبوعات در خط مقدم و پیشکسوتان و پیشکسوتان جهاد تبیینی هستند.

وی بیان کرد: در این راستا جشنواره ابودر برای اهالی رسانه که به صورت حرفه ای به موضوعات خبری می پردازند و آثار فاخری خلق می کنند، رویداد بزرگی است.

صحرایی قالب جشنواره امسال را گزارش های خبری، گزارش های پژوهشی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، اینفوگرافیک، گرافیک کارتونی، عکس، کلیپ، فیلم، مستند و پادکست عنوان کرد.

وی افزود: این جشنواره با محوریت آثار با شعار سال «تولید دانش بنیان و ایجاد شغل»، جهاد برای تبیین ارتباط رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های عمل، اعلام گام دوم انقلاب مدرسه شهید سلیمانی اقدام روز ملی مرصاد و کرمانشاه امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، امید و نشاط برای ایجاد خانواده، جامعه و زایمان است. سبک زندگی ایرانی اسلامی حفظ می شود.

صحرایی گفت: ارسال آثار و نحوه شرکت در جشنواره با مراجعه به کانال Aboozar6_ksh در پیام رسان ایتا می باشد که فرم ثبت نام و بارگذاری آثار در کانال جشنواره وجود دارد و یا می توانند به سازمان بسیج رسانه استان مراجعه کنند. کرمانشاه، باغ نی، دانشگاه آزاد اسلامی، روبروی تالار بهمن.


ba80f93c 9c8e 4135 a700 1dce2f8cc920 خبر خاکستری

وی یادآور شد: این جشنواره با همکاری حوزه هنری تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج رسانه و سپاه استان کرمانشاه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید