حل مشکلات معیشتی بخشی از برنامه های فوری دولت / ارتقای کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی در لایحه بودجه است.

ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792621

حسینی حل مشکل معیشتی را جزو برنامه های فوری دولت عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار داشت: اولین قدم این تجربه در برخی استان ها بود که مرکزی برای شناخت این افراد و برگزاری همایش و احیای آثار آنها راه اندازی شد، بنابراین امیدوارم در بروجرد باشم. «باید روی تلاش نمایندگان، مسئولین بخش و شهرستان کار شود تا نسل جوان با این بزرگواران آشنا شوند.

وی افزود: شرایط اقتصادی کشور ایجاب می کند که مسائل معیشتی در اولویت برنامه های فوری دولت قرار گیرد اما این بدان معنا نیست که از فرهنگ و هنر و در این مورد رئیس جمهور در کابینه و نمایندگان غافل شویم. آنها تاکید کردند که باید به این موضوع رسیدگی شود.

نایب رئیس مجلس گفت: در سال آینده انسجام و هماهنگی بیشتر خواهد شد و در لایحه بودجه پیش بینی شده است که فعالیت های فرهنگی از نظر کمی و کیفی توسعه یابد و برنامه های مختلفی در این زمینه وجود دارد.

حسینی گفت: البته در شهری مثل بروجرد و استان لرستان که فرصت ها و استعدادهای زیادی دارد کارهای مختلفی می توان انجام داد که یکی از آنها تجلیل از بزرگان، علما و مفاخر و همچنین برگزاری نمایشگاه و جشنواره است. ” ظرفیت خوبی در روستا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید