تربیت نویسندگان برای تدوین دایره المعارف حراست از نکات برجسته و قوت استان مرکزی/سردار است.

ساعت: 19:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793425

مدیر گروه علوم و جغرافیای نظامی مرکز جامع تاریخ و دانشنامه دفاع مقدس:

هدادی با اشاره به شاخصه های موفقیت استان مرکزی در دانشنامه گفت: تربیت نویسندگان و ساماندهی آنان برای تهیه دانشنامه حراست از نقاط برجسته و قوت استان مرکزی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ عبدالرضا هدادی مدیر گروه علوم و جغرافیای نظامی مرکز تاریخ جامع و دانشنامه دفاع مقدس امشب در جلسه شورای عالی دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی و تجلیل از نویسندگان اصلی گفت: در حال آماده سازی هستند. جنگ دایره المعارفی که استان مرکزی در آن بسیار فعال و پیشگام است.

وی افزود: پیشرفت استان مرکزی در حوزه دانشنامه بسیار چشمگیر است و زیرساخت های ایجاد شده توسط کنگره استانی شهدا در این راستا با زحمات و رهنمودهای بی دریغ فرمانده کمک شایانی در تدوین دانشنامه داشته است.سپاه و… دستگاه ها

هدادی با اشاره به شاخص های موفقیت استان مرکزی در دایره المعارف گفت: تربیت نویسندگان و ساماندهی آنها برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس از نقاط برجسته و قوت استان مرکزی است و روحیه جهادی و اهل قلم را می توان در این دانشنامه مشاهده کرد. کافی انگیزه و عوامل دایره المعارف استانی. سزاوار تشکر است.

وی با بیان اینکه تهیه 714 پرونده در استان مرکزی نشان از پیشرفت جدی دانشنامه دارد، گفت: در حوزه های شهدا و شخصیت ها، فرهنگی، اجتماعی و نظامی و جغرافیایی در حال تهیه پرونده است و بیشترین تولید علمی در حوزه علمیه است. حوزه دفاع مقدس دانشنامه است.

مدیر گروه تاریخ و جغرافیای نظامی مرکز جامع تاریخ و دانشنامه دفاع مقدس افزود: نامگذاری عمومی همه استان ها.

وی با اشاره به قدردانی سردار کارگر از سوی فرمانده سپاه استان مرکزی، گفت: ارزش های دفاع مقدس روح الله استان مارکاسی، از تلاش ها و اقدامات دلسوزانه و سازنده آنها در عرصه دفاع مقدس و به ویژه قدردانی می کنم. به خاطر تلاش هایشان در تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید