دایره المعارف جامع امر به معروف و نهی از منکر تدوین شده است

ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801655

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: با استفاده از اندیشه های حوزویان و دانشگاهیان، دایره المعارف امر به معروف و نهی از منکر که یکی از ابزارهای کار علمی ما در این زمینه است، کلید خواهد خورد و به ارائه جامعی خواهیم پرداخت. دایره المعارف “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هوارستان، حجت الاسلام سیدجلال رضوی مهر رئیس پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر امروز در مراسم تودیع و معارفه دبیر امر به معروف و نهی از منکر گفت: یوزنی یاردار. سردار شهید یاحید سلیمانی 2 عنصر فعال در صحنه های علمی و عملی حضور داشتند که در پرتو امر به معروف و نهی از منکر برخاسته از عنصر حسادت دینی در جایی وارد شدند که نظام اسلامی نیاز به گفتمان داشت یا نظام در مورد آن بود. برای ورود به تمدن اسلامی

وی ادامه داد: امروز در آستانه سالگرد شهادت نواب صفوی و همرزمان باوفایش، مروری بر خاطرات اندیشه، بینش و منش آنان در ایام خفقان نشان می دهد که این شهدا نیز جان خود را فدای امر به معروف کردند. و از منکر نهی می کند».

رئیس پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه اگر قیام امام خمینی (ره) نبود امروز از این اسلام رو به مرگ خبری نبود. همین غیرت دینی امام راحل مبنی بر امر به معروف و نهی از منکر، این دو فریضه سرکوب شده الهی است.

حجت الاسلام رضوی مهر با اشاره به 17 هزار شهید مقتل و 300 هزار شهید دوران دفاع مقدس گفت: امر به معروف و نهی از منکر به معنای احیای همه ارزش های اسلامی است.

رئیس پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: اینجا ستون فقرات و عمود خیمه امر به معروف و نهی از منکر است که حج، زکات و حتی نماز ما از آن گرفته می شود. افراط گرایی ما می توانیم گام های بزرگی برداریم.

وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با رعایت قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و بالاتر از آن قانون الهی قرآن کریم پیگیر مطالبات مردم برای احیای ارزش های اسلامی است.

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این حسادت دینی است که جامعه را در بحران زنده کرده و احیا کرده است. امروز جوانان مدرسه حاج قاسم سلیمانی را می بینیم که نشانه های یک جامعه پویا و پویا هستند.»

به گفته وی؛ فراز و نشیب هایی بوده و خواهد بود و برای احیای این دو بدهی که خونشان را تزریق کردند شهدای زیادی دادیم تا این فرائض الهی همچون باران رحمت الهی بر جامعه تداوم یابد.

رئیس پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر گفت: جدی.

وی در ادامه با بیان اینکه وداع نیروهای ولایی با شهادت در راه خدا در دنیا و در نظام اسلامی رقم خورد، از مکتب ائمه انقلاب آموختیم که اگر کسی برای خدا کار کند، خداوند نشان می دهد. چهره اش به عنوان سردار حاج حاج قاسم سلیمانی در عرصه بین المللی. وی افزود: از سردار علی قاسمی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی قدردانی می کنیم و امیدواریم با تداوم همکاری، همفکری و همفکری، اتاق فکری منضبط بر پایه علمی، اخلاقی و دیدگاه های اسلامی، توسعه معارف اسلامی را در استان آغاز خواهد کرد.»

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: ما باید نهضت امر به معروف و نهی از منکر را که برگرفته از نظام ائمه انقلاب و بر اساس کتاب خداست در جامعه بازگو کنیم و نام ما در کتاب مقدس باشد. احیای امر به معروف و نهی از منکر در خانواده سرخ.

وی با اشاره به اینکه اسلام ناب امروز با استکبار مخالف است و امت واحده قرآنی به فضل الهی و برکت خون شهدا تعیین شده است، گفت: از ابزار کار علمی ما در این زمینه کلید خواهد خورد و ارائه خواهیم کرد. دایره المعارف جامع

رئیس پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر در پایان افزود: زمان و لایه، اما همانطور که گفتند برای یک ملت از قرآن جهانی است.

گفتنی است در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه رضا(ع) انصار و دبیر سابق فرماندهی امر به معروف و نهی از منکر کره جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی این ستاد برگزار شد. معرفی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید