دایره المعارف انقلاب در مؤسسه مطالعات دفاع مقدس تدوین شد


ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812120

معاون هماهنگ کننده مؤسسه پژوهشی و آموزشی دفاع جهانی شهید قاسم سلیمانی:

معاون هماهنگ کننده پژوهشکده و آموزش دفاع مقدس شهید قاسم سلیمانی گفت: دایره المعارف انقلاب اسلامی در سه محور در این پژوهشکده در حال تدوین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، سردار هادی مراد پیری امشب در حاشیه مراسم افتتاحیه مؤسسه مطالعات دفاع مقدس قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دایره المعارف انقلاب اسلامی و در سه حوزه دفاع مقدس، اقتدار جبهه و داخلی. امنیت امور توسعه و اجرای مراحل علمی.

وی گفت: در این راستا نزدیک به 400 محقق دایره المعارف انقلاب را تدوین کرده اند تا تنها دایره المعارف دفاعی و امنیتی در سطح راهبردی جمع آوری و ارائه اطلاعات کامل و دقیق باشد.

شهید قاسم سلیمانی معاون هماهنگ کننده پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: این دانشنامه می تواند بخشی از نیازهای سازمان های نیروهای مسلح را برای تدوین آیین نامه ها، متون آموزشی و ارائه به نسل جوان تامین کند.

پیری در بخشی دیگر از سخنان خود از نگارش 35 طرح در پژوهشگاه شهید سلیمانی در سال گذشته خبر داد و ادامه داد: علاوه بر اجرای چندین فعالیت و پروژه در سال جاری، برنامه های 1401 پژوهشگاه در حال بررسی و تدوین است.

وی تاکید کرد: دستاوردها، تحقیقات و مطالعات این پژوهشکده منابع دقیق اسنادی و علمی، تحقیقاتی و کارشناسان خبره نیروهای مسلح بوده و به عنوان منبعی جامع و کل نگر قابل استفاده و استفاده است.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید