پیگیری تفاهم نامه بین و موضوع استخدام قهرمانان کشتی / راه اندازی کشتی دانش آموزی برای افزایش جمعیت کشتی


ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811815

این موضوع در دیدار رئیس فدراسیون با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد

رئیس فدراسیون کشتی با وزیر آموزش و پرورش دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کرد.

دبیر انجمن کشتی در نشستی در خصوص تفاهم نامه فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و آموزش و پرورش گفت: ابتدا از وزارت آموزش و پرورش تشکر می کنم که ارتباط خوبی با کشتی به عنوان اولین ورزش کشور داشته است. ” .

وی ادامه داد: کشتی به عنوان پرافتخارترین ورزش کشور در بازی های المپیک، بازی های آسیایی، مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا یک ورزش ملی محسوب می شود که ریشه آن را در ایران می دانیم و این ورزش نیز مانند سایر ذخایر ملی برای ما در دنیا مزیت رقابتی دارد.

منشی همچنین در امر جذب قهرمانان کشتی در وزارت آموزش و پرورش مشارکت داشت تا این قهرمانان در دوران قهرمانی یا بعد از آن دغدغه کار و معیشت نداشته باشند.

نوری با اشاره به تمایزات فراوان کشتی گفت: ورزش به عنوان ورزش ملی، محلی، سنتی و تاریخی ما شناخته می شود که ریشه در فرهنگ و مذهب ما دارد و از کشتی و کشتی گیران حمایت می کنیم.

وی در خصوص تفاهم نامه همکاری با فدراسیون کشتی تصریح کرد: آموزش و پرورش در کنار فدراسیون کشتی می تواند در جذب، پرورش و رشد کشتی گیران جوان، خردسالان و کشتی گیران همکاری خوبی داشته باشد و بستر این کار مهیا است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد افزایش جمعیت رزمی کشور باشیم و از این رو رزمندگان بزرگ از دل این رزمندگان با مبارزات ایران و جهان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید