دیدار بشیران با بهترین ها; تفاهم نامه امضا شد / تیم شطرنج دانش آموزی انتخاب می شود


ساعت: 20:37
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877663

23 تیرماه مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانش آموزی کشور برای انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات شطرنج دانش آموزی جهان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی منعقد شد.

در نشست یوسف بتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی و هادی بشیریان رئیس فدراسیون کشوری ورزش های رزمی، طرفین در خصوص فعال سازی ورزش های زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در

در دانشگاه های سراسر کشور نیز بحث اعزام دانشجو به مسابقات دانشجویی آسیایی و جهانی مطرح شده است.

گفتنی است در این جلسه دکتر حاجوی دبیرکل و دکتر کریمی رئیس اداره مسابقات فدراسیون دانشگاهی و احمدی رئیس شورای ورزش دانشگاهی استان زنجان حضور داشتند.


مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانش آموزی برگزار می شود

مسابقات جهانی شطرنج دانش آموزی شهریورماه امسال در دو بخش دختر و پسر در بلژیک برگزار می شود.

از این رو به منظور شناسایی نفرات برتر برای تشکیل تیم های ملی شطرنج دختران و پسران و حضور پررنگ در این رویداد، مسابقات انتخابی با همکاری فدراسیون شطرنج 23 تیرماه برگزار می شود.

طبق قوانین و مقررات (FISU) متولدین 12.10.1375 به بعد حق شرکت در مسابقه را دارند و مسابقات به صورت استاندارد فکری برگزار می شود (هر بازیکن برای هر حرکت 90 دقیقه + 30 ثانیه جایزه دارد).

ارائه گواهی کار، ارائه کارت دانشجویی معتبر، ارائه عکس با کیفیت ۴ عکس ۳، ارائه شماره تماس، اسکن پاسپورت، ایمیل، تلفن و نام دانشگاه معتبر و بیمه ورزشی سال ۱۴۰۱ (تاریخ صدور بیمه حداقل ۷۲) ساعت قبل از شروع مسابقات باید در هنگام ثبت نام ارسال شود.

همچنین حداقل رتبه بین المللی نامزدهای دانشجوی پسر 2300 و 1850 دانش آموز دختر است و دارنده بالاترین رتبه استاندارد برای این ماه دانشجویان دختر و پسر مستقیماً به افراد منتخب اضافه می شود.

لازم به ذکر است این مسابقات از روز پنجشنبه 23 تیرماه 1401 لغایت جمعه 31 تیرماه برگزار می شود و زمان شروع اولین دوره از ساعت 17:00 در خیابان حجاب فدراسیون شطرنج خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید