371 مرکز تفریحی دانش آموزی در خراسان جنوبی راه اندازی می شود


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876805

موسوی نژاد گفت: تابستان امسال 371 پایگاه برای اجرای برنامه های تفریحی دانش آموزان در استان خراسان جنوبی راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، علیرضا موسوی نژاد امروز در شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی درباره کمبود نیروی کار گفت: تاکنون 659 معلم برای سال تحصیلی جدید نیاز داریم و امسال نیز وزارت آموزش و پرورش اجازه استفاده از ظرفیت معلمان سال سوم را داد. فرم آموزشی، که مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پروژه عمرانی در حال ساخت این اداره کل در سایت اداری بیرجند به مساحت پنج هزار متر مربع و در سه طبقه در دست اجراست، گفت: عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد. در سال 1992. با هزینه 26 میلیارد تن، در حال حاضر 59 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان به 60 میلیارد تن نیاز دارد که پیش بینی می شود در طرح های تکمیلی سفر اول رئیس جمهور و تصویب سفر آتی قرار گیرد.

موسوی نژاد از برگزاری نخستین جشنواره ملی هنر سمپاد خبر داد و افزود: این جشنواره در چهار حوزه پوستر، انیمیشن، قصه گویی و عکاسی و در دو حوزه پوستر و انیمیشن با محوریت سمپاد (مدارس مدارس استعدادهای درخشان کشور) برگزار می شود. .

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تاکنون 8 هزار اثر در رشته های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که مورد ارزیابی قرار می گیرد و اختتامیه تیرماه با حضور 100 دانش آموز از سراسر کشور در بیرجند برگزار می شود. .

وی با اشاره به اینکه گواهی المثنی نباید بدون دلیل موجه صادر شود خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این امر و سوء استفاده احتمالی متقاضی پیشنهاد می شود مبلغ آن به پنج میلیون ریال افزایش یابد و سالانه 20 درصد افزایش یابد.

موسوی نژاد گفت: در این تحقیق 6158 دانش آموزی که در سه سال گذشته علیرغم تلاش مجدانه و دلسوزانه معلمان به مقاطع بالاتر ارتقا یافته اند، اما به دلایلی از جمله کمبود زیرساخت ها و امکانات، عدم حمایت والدین در دانش آموزان پایه دوم و ششم مهارت خواندن و نوشتن لازم را کسب نکرده اند که در تابستان امسال با تامین اعتبارات لازم در طرح جبران سوادآموزی اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از راه اندازی 371 مرکز تفریحی در خراسان جنوبی در تابستان امسال خبر داد و گفت: این پایگاه در مراکز فرهنگی آموزشی، اردوها، دارالقرآن، سالن های ورزشی، پژوهشگاه ها، کانون های پرورش فکری، اسلامی فعالیت می کند. کانون، هلال احمر، سازمان دانش آموزی و بسیج دانشجویی.

وی شعار اصلی اوقات فراغت امسال را (هر دانش آموز یک مهارت) برشمرد و افزود: اجرای شعار و سیاست های امسال تحول بنیادین در آموزش و پرورش از مهمترین سیاست های اوقات فراغت دانش آموزی امسال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید