15 عنوان از برنامه محوری هفته بسیج دانش آموزی با شعار ایران قدرتمند در خراسان جنوبی اجرا می شود.


ساعت: 16:06
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907104

امانتی از برگزاری 15 برنامه اصلی هفته بسیج دانش آموزی امسال با شعار «ایران قدرتمند» در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، محسن امانتی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: 15 سرفصل از برنامه اصلی هفته بسیج دانش آموزی امسال با شعار «ایران قدرتمند» در خراسان جنوبی اجرا می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: از این تعداد 10 عنوان عناوین کشوری و مابقی به صورت استانی خواهد بود که در 11 شهرستان خراسان جنوبی در برنامه های مختلف توسط هیئت اجرا می شود. بسیج دانشجویی

امانتی افزود: با توجه به روحیه ولایتمداری مردم استان 80 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی از اعضای افتخاری بسیج و 85 درصد مدارس تحت پوشش تشکل های بسیج هستند.

وی ادامه داد: از 2 هزار شهید خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس شاهد 343 شهید دانش آموز هستیم که نشان از ایثارگری مردم این منطقه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: عرصه همان عرصه است اما دشمن امروز به جنگ سخت و نرم توامان توجه داشته است که تبیین فلسفه حضور دانش آموزان در دوران دفاع مقدس می تواند نقش مهمی در این عرصه داشته باشد. شناخت دشمن

امانتی ادامه داد: امروز سند تحول در تعلیم و تربیت و اعتلای بسیج محوری است که مورد توجه قرار می گیرد تا تشکلی مؤمن و متدین شکل بگیرد و همه برنامه های آموزشی و تربیتی بر همین اساس حرکت کند.

وی افزود: در این هفته کمپین های زیادی با هدف تولید محتوا برگزار شد چرا که امروز دشمن به شدت درگیر تولید بازی و نرم افزار است تا در ذهن دانش آموزان شبهه ایجاد شود.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: امروز باید به دانشجویان پاسخ دهیم که اگر این اتفاق بیفتد، نسل امروز به اندازه نسل دوران انقلاب شجاع خواهد بود.

وی تصریح کرد: کمپین «ایران من لبیکم یا خامنه ای» در هفته بسیج با کمک مدیران مکتب حکومتی و دانش آموزان به این کمپین می پیوندد و کمپین «دنیای بدون تاریکی» از دیگر موارد است. کمپین هایی که دانش آموزان در یک کلیپ 90 ثانیه ای به 2 سوال در زمینه استکبار ستیزی پاسخ می دهند.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی، شرکت پرشور در راهپیمایی 22 آبان، حضور گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدا با عنوان یادواره برای هر مدرسه، گروه سرود وی با تعداد 313 نفر، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی و برپایی نمایشگاه، قرائت زندگینامه شهدا را فعالیت 250 گروه جهادی در واحدهای پیشکسوتان و پیروان بسیج دانشجویی از مهمترین برنامه ها عنوان کرد. این هفته.

وی جمع آوری وسایل کمک آموزشی، بهسازی مدارس، توزیع ماسک و بسته های بهداشتی، تشکیل کلاس های ارتقای پایه علمی و حرکت روایی را از دیگر برنامه های تبیین حریم دفاعی برای دانش آموزان در این هفته عنوان کرد.

امانتی گفت: طرح های آموزشی در مدارس به مثلث آموزشی مدرسه، مسجد و منزل کمک می کند که دانش آموزان بر اساس گروه بندی در حوزه های مختلف آموزشی ساماندهی می شوند.

وی افزود: بسیج دانش آموزی از برنامه های علمی غافل نشد و دانش آموزان به برنامه های گروهی سوق داده شدند و 2 تیم علمی از استان در جشنواره ها مقام کشوری را کسب کردند.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی از تشکیل هیئت های فکری فاطمی و علوی در مدارس دخترانه و پسرانه استان خبر داد و گفت: تشکیل این شوراها نقش مهمی در استفاده از قدرت تفکر دانش آموزان داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید