تقدیم به 904 شهید دانش آموز لرستان در دفاع مقدس / 25 برنامه در هفته بسیج دانش آموزی اجرا می شود.


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906297

مسعودی زاده با اشاره به اینکه 904 شهید لرستانی جان خود را در راه پاسداری از ارزش ها و میهن نثار کردند، گفت: 25 برنامه در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود مسعودی زاده در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی که از 15 آبان لغایت 21 آبان ماه است برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است که بیش از 25 برنامه مختلف در این ایام برگزار می شود.

وی افزود: شعار هفته بسیج دانش آموزی در ایران قوی این است که بخشی از برنامه ها در فضای مجازی و بخشی در فضای واقعی برگزار می شود و از مهمترین برنامه های این ایام ستاد دهه هشتاد است که در حال انجام است. در سطح تعدادی از مدارس استان برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: عهد خوانی در مصلی نماز جمعه، راهپیمایی یاد و خاطره شهدا، رزمایش جهادی، برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های این هفته است.

مسعودی زاده تصریح کرد: کمپین دنیای بدون تاریکی (آمریکا بدون) نیز در فضای مجازی و همچنین دیدار با خانواده شهدا، اجرای سرود خیابانی، شناخت دو لیگ علمی، نقاشی و کتاب برگزار می شود. مسابقه کتابخوانی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی 1200 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند ناحیه توزیع می شود و علاوه بر این تعداد، در تمامی شهرستان ها نیز این گونه بسته ها تهیه و توزیع می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان با اشاره به نقش دانش آموزی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس گفت: در استان لرستان 904 شهید دانش آموز برای پاسداری از ارزش ها و میهن جان خود را فدا کردند. نمونه ای مناسب برای همه مردم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید