ما از ظرفیت کراس فیت برای بلند کردن وزنه استفاده می کنیم

ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1923044

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: از ظرفیت کراس فیت برای به روز رسانی باشگاه های وزنه برداری استفاده می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین جلسه همفکری کمیته های انجمن کراس فیت فدراسیون وزنه برداری با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

این جلسه به منظور معرفی مسئولین خانواده کراس فیت به رئیس فدراسیون و همچنین برنامه ریزی تقویم ورزشی 1402 در بخش های آموزشی و مسابقات مطابق با سیاست های فدراسیون وزنه برداری و اهداف انجمن کراس فیت برگزار شد.

در این جلسه انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری به همراه بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون و عضو هیئت کراس فیت و رئیس انجمن وزنه برداری ایران سهراب آزاد، نایب رئیس بانوان گودرزی، دبیر محمد عشقی و کلیه اعضا حضور داشتند. افسران کمیته های فرعی در دفتر انجمن کراس فیت واقع در ساختمان فدراسیون وزنه برداری.

ابتدای جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد و خیر مقدم انوشیروانی به اعضای کمیته های انجمن کراس فیت و همچنین تقدیر از مدیریت مناسب و عملی ریاست انجمن آزاد سهراب به دلیل به برنامه ریزی و استفاده از افراد متخصص و تحصیل کرده.

در ادامه این نشست سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره اضافه شدن کراس فیت به فدراسیون وزنه برداری گفت: همه ما از پیوستن این رشته به فدراسیون خرسندیم و هدف اصلی ما رشد و توسعه این رشته معتبر و استفاده از آن است. ظرفیت Crossfit برای به روز رسانی هالتر یک برداری است

وی افزود: فعالیت کراس فیت به عنوان زیر مجموعه این فدراسیون گامی بلند برای احیای تیم های استانی است و تمام تلاش ما بر این است که شاهد افزایش مخاطبان وزنه برداری و کراس فیت و تحول نظام آموزشی باشیم. . از هر دو زمینه

ادامه جلسه با ارائه گزارش کامل توسط دبیر انجمن محمد عشقی و ارائه اعضای جلسه و گزارش کارشناسی کارکنان کمیته های فرعی به صورت شفاهی در سال گذشته و همچنین برنامه ریزی تقویم ورزشی 1402، تکمیل نظام آموزشی و برگزاری اولین دوره لیگ کراس فیت، دوره برنامه های آموزشی و سمیناری، به روز رسانی آیین نامه ها و منابع آموزشی در دستور کار قرار گرفت و در پایان در این جلسه رئیس فدراسیون قوانین داخلی ضمن تشکر از حاضرین مسئولین را به اعضا معرفی کرد.

همچنین مقرر شد برنامه های آتی این انجمن موفق در سطح کشور با حمایت ستاد مرکزی فدراسیون همراه بوده و به اهداف و برنامه های آن نزدیک شود.

اولین اقدام، وعده رونمایی از نظام آموزشی در کلاس های هفته آینده بود که یکی از نیازهای اصلی جامعه ورزش کشور برای ساماندهی هر چه بهتر نظام آموزشی است.

دیدگاهتان را بنویسید