پاورلیفتینگ به بازی های آسیایی و المپیک نزدیک است/ به دنبال برگزاری جام باشگاه های آسیا و جهان هستیم


ساعت: 20:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883219

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: به دنبال حضور قوی ترین تیم های جهان برای دومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در مراسم قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته یک پاورلیفتینگ گفت: ابتدا باید از مسئولین لیگ و همچنین رئیس پاورلیفتینگ تقدیر و تشکر کنم. انجمن ایران.” همچنین از باشگاه هایی که در دور دوم این مسابقات شرکت می کنند و سرمایه گذاری خوبی برای کمک به ورزشکاران کشور انجام داده اند، تشکر می کنم. البته از مسئولان لیگ خواهش می کنم باشگاه پیدا کنند. در مسابقاتی که فرصت حمایت از رقبا را داشته باشد و اگر باشگاهی نتواند شرایط حضور آنها را فراهم کند، اجازه حضور به آنها داده نشود. هر سال افزایش خواهد یافت و شاهد رقابت باشگاه های بیشتری در این بخش خواهیم بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به هدف فدراسیون از برگزاری دومین دوره جام باشگاه های جهان اشاره کرد و گفت: ابتدا هدف ما برگزاری جام باشگاه های آسیا است. البته برای دومین دوره جام باشگاه های جهان هم برنامه داریم و آقای فرشید سلطانی قول دادند که تیم های بزرگی از کشورهای مختلف در این مسابقات شرکت کنند. همچنین چندین استان برای میزبانی این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند اما باید با بررسی همه جوانب بهترین گزینه را برای میزبانی جام باشگاه های جهان انتخاب کنیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همچنین خاطرنشان کرد: همانطور که از روز اول به جامعه بدنسازی و ورزش های قدرتی قول داده بودم در مبارزه با دوپینگ از هیچکس راضی نیستیم. این موضوع در لیگ امسال به دقت رصد خواهد شد. امیدوارم با کمک شما بتوانیم در جهت گسترش ورزش پاک گام برداریم.

نصیرزاده با قدردانی و تشکر از حمایت های رسانه ها به ویژه رسانه ملی و همچنین حضور مدیرکل امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون ورزش های دانشگاهی گفت: امیدوارم توجه وزارت ورزش به رشته معتبر پاورلیفتینگ بیشتر خواهد شد. پاورلیفتینگ قطعا یکی از رشته های نزدیک به المپیک و بازی های آسیایی است و با توجه به جایگاه فرشید سلطانی در فدراسیون جهانی می تواند ما را در این مسیر یاری کند.

وی در پایان افزود: به لطف خدا با مساعدت وزارت ورزش پاورلیفتینگ بانوان نیز به عنوان پوششی برای فعالیت مجوزهای لازم را دریافت کرد. انتظار داریم انجمن پاورلیفتینگ دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور را با کمک کمیته بانوان و نایب رئیس بانوان برگزار کند. قطعا حضور بانوان ایرانی در رشته پاورلیفتینگ دور از دسترس نخواهد بود که بتوانند در مسابقات بین المللی نیز شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید