اعلام آمادگی ۱۲ کشور برای حضور در مسابقات جام جهانی باشگاه های پاورلیفتینگ


ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901567

عضو هیئت مدیره فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ از آمادگی 12 کشور برای حضور در دومین دوره جام باشگاه های جهان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، فرشید سلطانی در خصوص برگزاری دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه های جهان با توجه به هماهنگی و رایزنی فدراسیون ایران و فدراسیون بدنسازی گفت: فدراسیون جهانی تصمیم گرفت میزبان دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه های جهان به میزبانی ایران در آبان ماه سال جاری باشد. اگرچه استان های زیادی درخواست میزبانی این مسابقات را داشتند اما در نهایت میزبانی این مسابقات به شهرستان کاشان داده شد.

وی افزود: در روزهای اخیر به همراه جمعی از مسئولان فدراسیون از امکانات شهرستان کاشان بازدید کردیم و همه موارد لازم را بررسی کردیم. خدا را شکر شرایط خوبی در این شهر وجود دارد و انگیزه لازم برای برگزاری رقابتی تماشایی بین مسئولین شهرستان و منطقه وجود دارد.

رئیس انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی ایران در خصوص تعداد تیم های شرکت کننده گفت: به جز نمایندگان ایران که تیم های برتر لیگ هستند، با کشورهای خارجی مکاتبه کرده ایم و برای تعدادی دعوت نامه ارسال شده است. از کشورها تا اینجای کار می توانم بگویم کشورهایی مانند آمریکا، مغولستان، ترکیه، اوکراین، هند، اندونزی، تایوان، سوریه، لبنان، امارات و عربستان سعودی آمادگی اولیه خود را برای حضور در جام باشگاه های جهان اعلام کرده اند.

سلطانی در پایان گفت: هدف ما افزایش کیفیت مسابقات است و کمیت در اولویت بعدی است. بنابراین در روزهای آینده باید تعداد تیم ها و کشورهای شرکت کننده در مسابقات را نهایی کنیم. امیدواریم بتوانیم از 26 تا 30 آبان ماه شاهد میزبانی خوب و مسابقات باکیفیت در شهرستان کاشان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید