کادر فنی برای استخدام خارجی جدید / اخراج از آسیا اقدام نکرده است

ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780339

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: امروز دو تیم عربستانی از آسیا حذف شدند اما هنوز خبر جدی نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره استراتژی استقلال در سه بازی ابتدایی لیگ که 3 بازی را برد، گفت: یک چیزی پیدا کرد. آجرلو در صدد رفع مشکلات است. کادر فنی هم سعی دارد هواداران را خوشحال کند. خوشبختانه تاکنون این اتفاق افتاده و تیم بدون حاشیه به کار خود ادامه می دهد.

سرپرست استقلال درباره مشکلاتی که روز گذشته برای ورود زستد به ورزشگاه آزادی به وجود آمد، گفت: اکنون شرایط به گونه ای است که اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه را نمی دهند. این بازیکن نیز ناشناخته بود، بنابراین ورود کمی سخت بود، اما در نهایت اجازه داده شد.

وی درباره عملکرد یمگا مقابل تراکتورسازی گفت: بازیکنی که در بازی اول با عملکرد خوب به لیگ دیگری می رود، شناسایی شده و از بازی بعدی خودداری کرده است. دیروز تراکتورسازی برنامه ای برای کنترل یمگا داشت و تا حدودی این اتفاق افتاد اما کادر فنی از آن راضی است.

طاهری درباره اینکه آیا بازیکن خارجی دیگری در استقلال حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: هنوز کادر فنی چیزی اعلام نکرده است.

وی در خصوص محل تمرین این تیم گفت: با پیگیری هایی که آیرلو انجام داده به صورت موقت در آرارات تمرین می کنیم. اگرچه این زمین ایده آل نیست، اما بهتر از زمین های دیگر است. دیگر به ورزشگاه انقلاب نمی رویم چون زمین این مجموعه سخت بود و بازیکنان اذیت می شدند.

طاهری در خصوص اینکه شنیده می شود زمین ورزشگاه انقلاب نیاز به ترمیم دارد و آیا استقلال برنامه ای برای بازگشت به این مجموعه دارد یا خیر، گفت: کادر باشگاه در حال آماده سازی اردوی حجازی هستند تا انشاالله در اختیار او قرار گیرد. تیم. اگر این اتفاق بیفتد، استقلال یک ورزشگاه ویژه خواهد داشت.

طاهری درباره مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: من هم اخبار را دنبال می کنم و امروز دو تیم عربستانی حذف شده اند اما هنوز در این باره چیز جدی به من داده نشده است.

سرپرست استقلال که با رادیو تهران صحبت می کرد، درباره وضعیت احمد موسوی گفت: موسوی با مازاد در لیست فرهاد مجیدی قرار دارد. قبلا به او گفته شده بود که می تواند به تیم دیگری برود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. موسوی قرارداد دارد اما انشالله تا یکی دو روز آینده با هم جدا می شوند. امیدوارم روزی برسد که هواداران به ورزشگاه بیایند تا مسابقات تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید