بازی های الغرافه را در نوجوانی دنبال می کنم / با این کادر عالی به آینده ام خوشبین هستم

ساعت: 08:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802332

هافبک ملی پوش ایرانی تیم فوتبال الغرافه گفت: این تیم بازیکنان استثنایی و کادرفنی عالی دارد و من به آینده الغرافه خوشبین هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روزنامه قطری الرایه; سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال الغرافه ایران درباره پیوستن به این تیم قطری گفت: مشتاقانه منتظر قهرمانی الغرافه هستم زیرا این تیم بازیکنان برجسته و کادرفنی عالی دارد. ما به خوبی می دانیم که رقابت با سایر تیم ها سخت خواهد بود، بنابراین باید پتانسیل بالای خود را نشان دهیم و برای الغرافه بجنگیم. من به آینده این تیم خوشبین هستم.

هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از پیوستن به تیم بزرگ و قدیمی فوتبال الغرافه قطر خوشحالم. وقتی نوجوان بودم، بازی های تیم الغرافه را تماشا می کردم. بازیکنان خوبی را می شناختم و همچنین ایرانی هایی که در این تیم بازی می کردند. امیدوارم به اهدافم در الغرافه برسم.

عزت الله در نهایت گفت: می خواهم از هواداران تشکر کنم. هفته گذشته چند پیام از آنها دریافت کردم. قول می دهم من و همه بازیکنان الغرافه برای رسیدن به اهدافمان بجنگیم. امیدواریم آنها را در ورزشگاه ببینیم. حضور آنها تاثیر مستقیمی بر عملکرد اعضای تیم خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید