من به آینده فدراسیون موتورسواری خوشبین هستم


ساعت: 20:28
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841923

برگزاری اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک

اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، امشب جمعه 5 خردادماه اولین دوره مسابقات سوپربایک باشگاه ها و سبک های آزاد کشور با حضور 65 ورزشکار از سراسر کشور در پایه هفتم با حضور رئیس کمیته ملی المپیک.

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در پیست مجموعه ورزشی آزادی از روند برگزاری این مسابقات بازدید کرد و گفت: صحنه های جذاب و زیبایی را در این مسابقات دیده ایم و این همان چیزی است که در ورزش به دنبال آن هستیم. تحرک، سربلندی، هویت و انسجام چیزی است که در ورزش وجود دارد و با موفقیت در مسابقات داخلی و بین المللی، این حس شادابی و سربلندی با پیروزی در افراد ایجاد می شود؛ همچنین جامعه ورزشی قهرمان ما جامعه ای بزرگ و جوان است و باید حمایت شود.

وی افزود: با حضور ناظمی در راس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسیکلت و تیم کاری خوبی که دارند به آینده این فدراسیون خوشبین هستم و در واقع نوید روزهای خوبی را می دهم. برگزاری چنین مسابقاتی نیاز به حمایت دارد و در واقع کمک فدراسیون برای افزایش زیرساخت های خودرو و موتورسیکلت در چند استان کشور و همچنین نوسازی تجهیزات و کمک به آنها برای ورود تجهیزات و کسب مجوزهای لازم می تواند نقش بسزایی در آنها داشته باشد. پشتیبانی.

رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه گفت: بی شک برگزاری چنین مسابقاتی حتی با وجود چنین جوانانی با نشاط و علاقمند می تواند نقش بسزایی در افزایش نشاط، همبستگی، نشاط و سربلندی مردم و رسانه ملی داشته باشد. همیشه در کنار جامعه ورزش کشور و قوت قلب خود هستند، این نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید