به کسب نتایج درخشان در مسابقات جهانی ووشو خوشبین هستم/ در پایان این اردو تکلیف بهترین بازیکنان هر رده مشخص می شود.


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900858

تشریح وضعیت تیم جوانان سوندا ایران از زبان سرمربی این تیم؛

سرمربی تیم ملی جوانان ساندا گفت: خوشبین هستم که این نفرات در مسابقات جهانی ووشو نتایج درخشانی کسب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، کیوان شیرقایی سرمربی تیم ووشوی جوانان بخش ساندا ایران گفت: مرحله دوم اردوهای تدارکاتی این تیماعزام نوجوانان ساندا به مسابقات جهانی اندونزی از 6 اکتبر در آکادمی ملی ووشو آغاز شد و تمرینات روزانه پیگیری می شد.

وی با ابراز رضایت از شرایط اردوهای تیم جوانان خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش بودجه و مشکلات مالی متعدد فدراسیون ووشو، با حمایت رئیس فدراسیون، اردوها در شرایط خوب و قابل قبولی برگزار می شود. .

شیرا آقایی افزود: بازیکنان انگیزه بالایی دارند و شبانه روز برای پیشرفت تلاش می کنند. ما تیم بسیار خوبی داریم و من خوشبین هستم که این نفرات نتایج درخشانی کسب کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 18 سانداکارا در 13 وزن در اردوی تیمی حضور دارند. در واقع در این کمپ بهترین بازیکنان هر وزن و در برخی اوزان نایب قهرمان حضور دارند. در پایان این اردو بهترین بازیکنان هر وزن مشخص می شوند و به ترکیب نهایی خود می رسیم.انجام دادن. قبل از اعزام، از 13 وزن موجود طبق قوانین مسابقات، 8 وزن شامل 5 وزن جوانان و 3 وزن جوانان را به اندونزی محل برگزاری مسابقات اعزام می کنیم.

شیرا آقایی گفت: مرحله بعدی اردو در استان گلستان برگزار می شود و پس از آن به تهران برمی گردیم و قبل از اعزام دو مرحله در آکادمی ملی ووشو خواهیم بود.

وی در پایان گفت: از حمیدرضا منصوریان، عباس شیبک و اکبر محمدزاده مربیان تیم ملی که با تمام توان در کنار تیم ملی هستند و هر چه بیشتر به آماده سازی تیم کمک می کنند کمال تشکر را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید