اتفاقات مشهد آنطور که در شبکه های مجازی گزارش شده نبود/ اطلاعی از تغییر کادر فنی تیم ملی ندارم


ساعت: 22:12
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1822047

معاون وزیر ورزش گفت: اتفاقات مشهد آنطور که در شبکه های مجازی مطرح شد نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد پولادگر معاون ورزش وزارت ورزش در حاشیه دیدار دوستانه تیم امید ایران و گلگوتا گفت: بگذار المپیک راه خود را پیدا کند و دل مردم ایران را شاد کند.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که انتظارات تیم ملی و فدراسیون در سال جام جهانی چیست و وزارت ورزش چه برنامه ای برای حمایت از تیم ملی دارد، گفت: با توجه به اینکه جام جهانی یک اتفاق بزرگ است، همه نهادها به ویژه معاونت رسانه باید کمک کنند. حضور در جام جهانی نشان از صلاحیت و اقتدار این کشورهاست. طبیعتا همه باید تلاش کنیم تا در جام جهانی حضوری ارزشمند داشته باشیم و شادابی و طراوت، امید و انگیزه و روحیه ملی مردم را به ارمغان بیاوریم.

وی افزود: امیدوارم با برنامه هایی که وزارت ورزش برای تیم ملی دارد و همدلی و همدلی همه نهادها کمک کنند تا شاهد اتفاق خوبی باشیم.

پولادگر گفت: قطعا بودجه خاصی برای حمایت از تیم ملی در نظر گرفته شده است. تا الان به فدراسیون فوتبال کمک حداکثری شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شایعاتی مبنی بر تغییر کادر فنی وجود دارد و آیا نظری از سوی وزارت ورزش در این خصوص وجود دارد، گفت: از آنها اطلاعی ندارم.

وی با اشاره به اینکه در سال جام جهانی که حساب های فدراسیون فوتبال بسته شد و فدراسیون حدود 40 میلیارد بدهی مالیاتی داشت و اینکه آیا با فدراسیون فوتبال مذاکراتی انجام شده است، گفت: در حال بررسی تدابیری برای حل مشکل مالی در فوتبال هستیم. وزارت دارایی . .

پولادگر در خصوص دعوت از وزیر ورزش و جوانان در مجلس برای اتفاقات بازی ایران و لبنان در مشهد و آنچه در این جلسه مطرح شد، گفت: می دانید که موضوع آن طور که در شبکه های مجازی مطرح شده نبود. هیچ بلیتی به خانم ها فروخته نشد. شرایط به گونه ای شده که متأسفانه مردم عقل خود را از دست داده اند، اما امیدواریم این اتفاق تکرار نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید