دلیل برکناری آجورلو را نمی دانم از هیات مدیره بپرسید/ از تغییر مدیرعامل پرسپولیس اطلاعی ندارم


زمان: 12:40 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903677

آنها از اینترنت به عنوان بهانه ای برای عدم صدور ویزا استفاده می کنند

معاون وزیر ورزش گفت: در مورد تعویض مدیرعامل استقلال از هیات مدیره سوال کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم روز جهانی پارالمپیک گفت: حضور در مراسم روز ملی پارالمپیک باعث افتخار بود. به راستی که این معلولان و جانبازان بخشی از جامعه ما و نماد ایمان، انگیزه و امید به زندگی و کار هستند. آنها تمایزات زیادی به ویژه در زمینه ورزش ایجاد کردند.

و افزود: در کشور ما شرایطی که برای آنها ایجاد شده نادر است. در اکثر کشورهای دنیا مجتمع های المپیک و پارالمپیک توسط یک اداره مدیریت می شوند اما در اینجا مجزا هستند و بودجه جداگانه ای دارند. حتی در زمینه اهدای جوایز به قهرمانانی چون المپیکی ها نیز دولت از این قشر عزیز و شریف حمایت می کند. شرایط خوبی دارد. افتخارات زیادی در بازی های آسیایی و پارالمپیک توسط آنها کسب شده است. امروز که روز ملی پارالمپیک است، فقط یک نماد است. هر روز متعلق به این عزیزان است. خدمت و کمک به ایجاد انگیزه و امید برای آنها نعمتی است که خداوند به افراد خاص عطا می کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با بیان اینکه تغییر مدیرعامل باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش است یا تصمیم اعضای هیات مدیره است، گفت: بالاخره هیات مدیره این موضوع را دارد. امضا کنید و می توانید از آنها بپرسید.

وی در خصوص اینکه امروز هیات مدیره پرسپولیس جلسه خواهد داشت و اینکه آیا احتمال تغییر مدیرعامل این باشگاه وجود دارد یا خیر، گفت: اطلاعی ندارم.

پولادگوئر در مورد اینکه آیا ویزا ظرف 90 دقیقه صادر می شود یا نه و بستگی به عملکرد فدراسیون مربوطه یا عدم موفقیت کشورهای میزبان دارد، گفت: نظر شما چیست؟ معمولا قطع اینترنت را بهانه می کنند. اگرچه امکان انجام این کار با فکس نیز وجود دارد. نه تنها از این نظر مخرب هستند. همه می دانیم که دشمنان قسم خورده کشور و مردم ما در این شرایط واقعاً وقاحت و آشکارا مواضع خود را نشان می دهند.

و افزود: قبلاً اینطور نبود. الان این شرایط را ایجاد کرده اند و نشان می دهد که دشمن کار کرده و می خواهد وارد همه عرصه ها به خصوص ورزش شود. برای جلوگیری از این اتفاقات باید باهوش بود. این فقط در مورد ویزا نیست. آنها اکنون برخی از میزبانان ما را هدف قرار داده اند. سعی می کنیم این اتفاق نیفتد.

پولادگر در خصوص تمهیدات میزبانی گفت: در جلسه روسای فدراسیون ها گفتم که میزبانی از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی کشورمان از اهداف وزارت ورزش است. خانه یکی از نشانه های ثبات و امنیت در یک کشور است که ورزشکاران در رشته های مختلف از سراسر جهان برای شرکت در یک رویداد بین المللی می آیند.

وی گفت: در این سال ها میزبان های خوبی داشته ایم. امیدواریم آنچه به همه فدراسیون ها اعلام کرده ایم در سال های آینده محقق شود. همچنین بازی های معتبر دریافت می کند. به غیر از مسابقات امیدوارم بتوانیم میزبان بازی های جهانی و قاره ای در کشورمان باشیم. در محوطه منطقه آزاد کیش جلسه داشتیم و اعلام آمادگی کردند. فرصتی هم هست که باید از آن برای ورزش استفاده کنیم.

پولاداگر ادامه داد: ما در حوزه های مختلف و مهم بین المللی و آسیایی مسئولیت های خوبی داریم. در میان رشته ناشنوایان، پرگر هدایت کنفدراسیون آسیا را بر عهده دارد. این یک موقعیت بسیار مهم و تاثیرگذار است. تصمیم بر این شد که دفاتری به دوستانی که در این سطح مسئولیت دارند در جزیره کیش اختصاص داده شود تا افراد از سراسر آسیا و جهان بتوانند به آنجا سفر کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با بیان اینکه یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال برکناری آجورلو را امضا نکرده است، گفت: به هر حال وقتی اکثریت امضا می کنند و این اتفاق می افتد، نمی توانیم در این مورد چیزی بگوییم. این.”

پولادگوئر در خصوص موضوع اعزام خبرنگاران به جام جهانی گفت: این موضوع همیشه بر عهده فدراسیون بوده است، می توانم بگویم وزارت کشور در این مدت تمام تلاش خود را انجام می دهد. امیدوارم شرایط را فراهم کنیم. با توجه به اینکه این یک مسابقات جهانی استثنایی است. در این فاصله ممکن است تا سال ها این اتفاق نیفتد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اصحاب رسانه و حتی خبرنگاران زن حضور پررنگی داشته باشند و نتیجه را ببینیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از دلیل برکناری آجورلو اطلاعی دارید، گفت: خیر.



دیدگاهتان را بنویسید