از لغو انتخابات برخی فدراسیون ها اطلاعی ندارم/ موضوعات قراردادها در دستگاه های نظارتی در حال بررسی است.

ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797894

سازماندهی بودجه در نهایت به ما کمک خواهد کرد

معاون حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: اطلاعی از لغو انتخابات در برخی فدراسیون ها ندارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بنیامین شکوفر معاون حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در پایان انتخابات فدراسیون کبدی در جمع خبرنگاران گفت: هرکس ظرفیت و شرایط را ببیند پای صندوق های رای می رود. البته هر فدراسیون و هر انتخاباتی مقدماتی دارد. این انتخابات خیلی خوب بود و رقابت بسیار جدی با یک مجلس تحصیلکرده بود. دوست گمشده هم نتیجه را پذیرفت و به نظرم انتخاب خوبی برای ما بود

وی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی و اخباری مبنی بر لغو برخی انتخابات گفت: تمام تلاش ما این است که جلسات را به بهترین نحو برگزار کنیم تا به انتخابات کمیسیون ها برسیم. برنامه ما در حال حاضر این است و چیز خاصی متصور نیستیم. از لغو برخی مجالس اطلاعی ندارم.

رئیس مجمع انتخابات کبدی در پاسخ به سوالی درباره قراردادهای مشکوک در فدراسیون فوتبال تاکید کرد: نمایندگان مجلس ورودی دارند اما ما به حوزه دیده بان کمک می کنیم. قراردادها توسط رگولاتوری ها در حال بررسی است و هنوز به ما اعلام نشده است.

وی در پاسخ به سوال دانا درباره ادغام بودجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و اصطکاک های ناشی از آن، گفت: بحث تجمیع بودجه چیز خاصی نیست و ساماندهی بودجه در نهایت به ما کمک می کند. اگر مشکلی وجود داشته باشد، می توان آن را به صورت هماهنگ حل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید