جلسه تایید صلاحیت رامین طباطبایی تا ساعت 11 شب گذشته را تکذیب می کنم / از ابهام و شکایت پرونده فدراسیون تکواندو اطلاعی ندارم.


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812093

بعد از عید سه انتخابات برگزار می شود. تکلیف وزنه برداری تا پایان هفته مشخص می شود

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: سه دوره انتخابات بعد از عید برگزار و تا پایان هفته تکلیف وزنه برداری مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ در پایان این انتخابات جواد داوری از فدراسیون بسکتبال با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

محمد پولادگر رئیس مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال در پایان این انتخابات گفت: از نامزدها و اعضای مجمع تشکر می کنم. امیدوارم امروز انتخاب هوشمندانه ای داشته باشیم، شرایط خوبی را برای 4 سال آینده بسکتبال با بیش از 7 دهه سابقه و جوایز فراوان ایجاد کنیم. بسکتبال هنوز به جایگاه شایسته خود نرسیده و افتخارات آن با قدمت قدیم مطابقت ندارد. انتظار مردم از این رشته المپیکی بیشتر است. ما سه بار قهرمان جام ملت ها شده ایم اما هنوز در بازی های آسیایی قهرمان نشده ایم. باید تصمیماتی گرفته شود تا در این مدت این اتفاق بعید نباشد. قد بسکتبال شما باید بلند و بلند باشد.

وی با اشاره به انتخاب داور به عنوان رئیس جدید فدراسیون بسکتبال، گفت: به جوانی اعتماد شده و سکان فدراسیون در دستان اوست. جوانی برای عملکرد لازم است و هوش، درایت و اندیشه برای پیشکسوتان. انتظار من از آقای داوری این است که با تجربه هوشمندانه از تمام پتانسیل فدراسیون استفاده کنیم. آقای یاوری هم یکی از پتانسیل هاست و امیدوارم پتروشیمی ها و خودروسازانی که حتی بدون ریاست ایشان از ایشان حمایت می کنند به فدراسیون و باشگاه ها کمک کنند. ورزش های حرفه ای باید توسط باشگاه ها اداره و اداره شود، ما باشگاه های بسکتبال قدیمی و قوی هم داریم. این سرمربی جوان تجربه و توانایی های زیادی دارد و امیدوارم در مسابقات آینده اتفاق خوبی برای بسکتبال بیفتد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص تعویق سه بار انتخابات گفت: مجمع بسکتبال پس از یک ماراتن طولانی و تعویق های متوالی برگزار شد و رای اعضای مجمع فدراسیون را به جوان ترین کاندیدایی داد. “امیدوارم او از کل تاریخ 7 ساله و توانایی های زمین بسکتبال برای یک دوره 4 ساله استفاده کند تا شاهد روزهای باشکوهی باشد. من مدتی به دلیل بیماری حاد عروق کرونر در وزارتخانه بودم. بیش از نیمی از اعضای مجمع خواستار تعویق انتخابات شدند که ما به آن احترام گذاشتیم.

وی با اشاره به بداخلاقی بودن انتخابات گفت: هر جا اتفاق بدی می افتاد اخلاق زیر پا گذاشته می شد. تمام هدف پیامبر بعثت و اخلاق و فضیلت است و ما باید مواظب اخلاق باشیم.

پولادگر در پاسخ به دلایل عدم تایید رئیس سابق فدراسیون بسکتبال گفت: ما در اساسنامه جدید آیین نامه ای داریم که صلاحیت ها را تایید می کند. به تایید اعضای جلسات فدراسیون نیز می رسد. مرحله دوم صدور گواهینامه مدیریت مبتنی بر مقایسه سوابق و شرایط است و مرحله دوم نظارت توسط نهادهای نظارتی کیفری است. چهار نهاد باید این را تایید کنند.

وی گفت: ظاهراً شب گذشته جلسه ویژه ای از سوی وزارتخانه برای تایید صلاحیت طباطبایی برگزار شده و به همین دلیل او در بازی ایران و سوریه حضور نداشت. در دیدار فوق العاده گیر کرده بودیم و به بازی ایران و سوریه نرسیدم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص شکایت های مکرر از انتخابات تکواندو گفت: از ابهام و شکایت در پرونده فدراسیون تکواندو اطلاعی ندارم.

پولادگر در پاسخ به تکلیف بلاتکلیف فدراسیون ها و وضعیت فدراسیون وزنه برداری گفت: انتخابات 3 فدراسیون دیگر بعد از عید برگزار می شود. تکلیف فدراسیون وزنه برداری تا پایان هفته مشخص می شود.

وی درباره پرداخت وجوه به فدراسیون ها افزود: میزان واریز به فدراسیون ها قابل توجه نیست و تا پایان سال سپرده دیگری خواهیم داشت.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید