ابهام عجیب فدراسیون فوتبال در استفاده از لباس تیم ملی/ سهل انگاری یا بی برنامگی; تکذیب ادعای مهدی تاج!


ساعت: 09:11
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911595

همه چیز برای اولین بازی مسابقات قهرمانی جهان به تعویق افتاد.

استفاده نکردن از لباس جدید تیم ملی در تدارکات مقابل تونس حاشیه هایی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان دیروز پشت درهای بسته و بدون حضور رسانه ها و پخش زنده تلویزیونی در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از جام جهانی 2022 به مصاف تیم ملی تونس رفت.

در آن دیدار که با شکست دو بر صفر شاگردان کارلوس کی روش در دقایق پایانی همراه بود، بیش از 20 بازیکن دعوت شده به جام جهانی برای تیم ملی به میدان رفتند اما ابهاماتی در این بازی وجود داشت.

با وجود اینکه شرکت ایرانی تولید کننده لباس های جدید تیم ملی برای جام جهانی مدعی تحویل 600 لباس اول و 600 لباس دوم (مجموعا 1200 لباس) است، اما همچنان خبری از پوشیدن لباس های ملی پوشان نیست.

در واقع این تعداد لباس می تواند نیاز تیم ملی را تا دیدار فینال برآورده کند و حالا مشخص نیست که چرا هنوز لباس های تیم ملی توسط بازیکنان در جای دیگری غیر از استودیو گتی ایماژ پوشیده نشده است.


bbbded3a 8d58 4b84 b955 9015a874ff8d خبر خاکستری

تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین بازی تدارکاتی مقابل نیکاراگوئه با همان تیم های قدیمی بود که بعد از آن تیم های جدید به فدراسیون نرسیدند اما در فاصله 3 روز تا جام جهانی چنین بهانه ای نیست. قابل قبول تر

مراسم رونمایی از لباس جدید تیم ملی هفته گذشته برگزار شد و به گفته رئیس فدراسیون فوتبال، قرار بود این لباس ها در 2 بازی دوستانه قبل از جام جهانی مورد استفاده قرار گیرد اما برخلاف ادعای مهدی تاج، ایران با … لباس قدیمی در این 2 مسابقه.

با این تفاسیر اگر اتفاق خاصی مثل اتفاقی که برای تیم ملی فوتبال غنا افتاد برای شاگردان کارلوس کی روش رخ ندهد. در نهایت در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال انگلیس قرار است بازیکنان تیم ملی را ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید