شبکه های کامپیوتری و خطر سهل انگاری در ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری

زمان: 19:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795284

تمامی عملیات انجام شده برای بهبود رویکرد شبکه، حفظ شبکه و عیب یابی شبکه در دسته خدمات نگهداری شبکه قرار می گیرند. خدمات نگهداری شبکه را می توان در دو دسته خدمات نگهداری سخت افزار شبکه و خدمات نگهداری نرم افزار شبکه در نظر گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری یکی از مهم‌ترین خدماتی که شرکت‌ها و سازمان‌ها نیاز دارند این است که به آن‌ها کمک کنیم به جای مقابله با چالش‌های فنی روزانه، روی کسب‌وکار خود متمرکز بمانند.

هر روز شاهد از دست دادن زمان، انرژی و سرمایه شرکت ها به دلیل درگیری روزانه کارکنان آنها با مشکلات فنی هستیم. همه اینها نه تنها با حضور یک تیم متخصص برای حفظ شبکه و استفاده مناسب از تجهیزات و راهکارهای فناوری به راحتی قابل حل است، بلکه می تواند به نیرویی برای سازمان تبدیل شود و به رشد و توسعه آن کمک کند.
تمامی عملیات انجام شده برای بهبود رویکرد شبکه، حفظ شبکه و عیب یابی شبکه در دسته خدمات نگهداری شبکه قرار می گیرند. خدمات نگهداری شبکه را می توان به دو دسته تقسیم کرد خدمات تعمیر و نگهداری سخت افزار شبکه و یک سرویس پشتیبانی نرم افزار شبکه محسوب می شود.
داشتن پشتیبان شبکه می تواند بروز مشکلاتی را که می تواند کل سیستم را تحت تاثیر قرار دهد کاهش دهد. تیم پشتیبانی شبکه ترازنت آماده ارائه انواع خدمات پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری شبکه در تهران و سراسر ایران می باشد.

پشتیبانی شبکه چیست؟

پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری این به معنای حفظ، مراقبت و عیب یابی مشکلات شبکه در نرم افزار و سخت افزار است. وجود تیم پشتیبانی شبکه در دنیای امروز کاملا ضروری است چرا که با امنیت اطلاعات در شبکه های کامپیوتری سروکار دارد و در صورت عدم تامین صحیح و در مدت زمان کوتاه آسیب های جبران ناپذیری به سازمان وارد می کند.
شرکت پشتیبانی ایمن شبکه هوشمند ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه در تهران به اهمیت این موضوع واقف بوده و همواره در حال ارتقای دانش تیم مهندسی خود در راستای علم روز است تا بتواند خدمات متنوع و تخصصی و به موقع ارائه دهد. مشاوره.حل مشکل.پیشگیری از کامپیوتر و شبکه و عیب یابی در اولین فرصت.
شرکت خدمات پشتیبانی شبکه هوشمند با سابقه طولانی در این زمینه متعهد است که همواره مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین استراتژی ها را برای جلوگیری از خرابی شبکه و ایجاد امنیت برای سازمان شما پیاده سازی کند. تیم مهندسی و کارشناسان ما متشکل از بهترین مهندسان هستند و همگی دارای تحصیلات آکادمیک و صلاحیت در زمینه شبکه هستند. شبکه ایمن بر اساس تجربه این سال ها خدمات با کیفیتی را در زمینه تعمیر و نگهداری شبکه در تهران ارائه می دهد و در نهایت آرامش کامل را برای همه افراد شرکت شما فراهم می کند تا با خیال راحت بر روی کسب و کار و تجارت شما تمرکز کنند.

اهمیت پشتیبانی شبکه

تمامی نرم افزارها و سخت افزارهای مورد استفاده در شبکه باید به صورت هفتگی یا ماهانه به روز و حذف شوند. اگر یک شبکه کاری راه اندازی کرده اید و از آن برای اتصال کارمندان و مشتریان برای سرعت بخشیدن به کارها استفاده می کنید، پس مفهوم است خدمات نگهداری شبکه درک و درک کنید که قطع ارتباط بین سیستم ها منجر به قطع ارتباط بین تمام دفاتر، کارکنان و مشتریان می شود.
بنابراین با دریافت خدمات پشتیبانی از قطعی های احتمالی شبکه و یا به اصطلاح درمان حادثه قبل از وقوع جلوگیری می کنید. شرکت شبکه هوشمند ایمن با تجربه درخشان در این زمینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتربیش از 14 سال است که خدمات تعمیر و نگهداری انواع شبکه های کامپیوتری را ارائه می دهد.

پشتیبانی شبکه

نحوه نگهداری شبکه

بازدیدهای دوره ای و هفتگی، ارائه مشاوره فناوری اطلاعات، پشتیبانی شبکه حضوری، پشتیبانی از راه دور (عیب یابی شبکه اینترنت و تلفن)، مستندسازی شبکه، ارائه راهکارهای حل شبکه مایکروسافت، مشاوره امنیت شبکه و ارائه روش های پشتیبانی فنی تخصصی برای نگهداری بهینه سیستم های بایگانی اطلاعات مهم از خدمات دوره ای کامپیوتری هر 6 ماه یکبار ساخته می شود و خدمات تعمیر و نگهداری شبکه را به صورت ارسال نیروی متخصص، تلفنی، راه دور و ثابت در محل ارائه می دهد.


خدمات نگهداری شبکه

شرکت تعمیر و نگهداری شبکه وظیفه دارد تمامی مشکلات شبکه را در کمترین زمان ممکن حل کند. به طور کلی شرکت پشتیبانی شبکه وظایف زیر را بر عهده دارد.
• تامین امنیت شبکه
• آرشیو داده ها
• سیستم های جلوگیری از هک سیستم ها و سرورها
• شخصاً از شبکه بازدید کنید
• پشتیبانی آنلاین و تلفنی
• تهیه گزارش مدیریت و کارت شبکه
• نظارت بر پهنای باند مصرف شده در شبکه
• تلفن و پشتیبانی شبکه (VOIP)
• مشاوره های تخصصی در زمینه اجرای بستر فیزیکی و زیرساخت شبکه کابلی
• انتقال داده و صوت بین شعب شرکت از طریق اینترنت
• ارائه راهکارهای سرور ابری و اختصاص فضای ابری به سرورهای شرکت
• ارائه خدمات مختلف جهت نگهداری شبکه نظارت تصویری

پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری


پشتیبانی شبکه آنلاین

در سازمان های بزرگ، نیاز به پشتیبانی شبکه اجتناب ناپذیر است. داشتن مشتریان مختلف و همچنین ایجاد مسائل و مشکلات مختلف در شبکه، آموزش کارکنان جدید، رفع مشکلات شبکه و … در این گونه سازمان ها نیازمند حمایت شخصی شبکه است.
وظایف شخصی برای آرشیو کردن شبکه
پشتیبانی LAN به اندازه شبکه بستگی دارد. این وظایف شامل موارد زیر است:
• تنظیمات شبکه
• بررسی های مداوم شبکه برای مشکلات
• رفع نقص شبکه
• سخت افزار و نرم افزار شبکه را به روز کنید
• آموزش کارکنان جدید
• بررسی عواملی که باعث کندی شبکه می شود
• من…


بایگانی شبکه آفلاین

در شرکت ها و سازمان های کوچک به عنوان مشکلات شبکه نادر است و وجود الف بایگانی شبکه حضور مداوم در شرکت می تواند هزینه های زیادی را به شرکت تحمیل کند. به همین دلیل اگر شبکه شرکت شما کوچک است و از چندین کامپیوتر تشکیل شده است، توصیه می شود از خدمات پشتیبانی شبکه آفلاین استفاده کنید.


وظایف پشتیبان گیری شبکه آفلاین

پشتیبان گیری شبکه آفلاین نیز باید در روزهای جمع آوری ماه وجود داشته باشد تا بتوانید مشکلات موجود را به درستی مشاهده و عیب یابی کنید. به طور کلی وظایف پشتیبان گیری شبکه آفلاین به شرح زیر خواهد بود.
• امنیت شبکه راه دور را بررسی کنید
• حضور یک تا چند روز در طول ماه برای سنجش عملکرد شبکه
• اطلاعات دقیق در مورد مشکلات شبکه سازمان و رفع آنها
• ارائه آموزش از راه دور به کارکنان جدید
• من…

نتیجه

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا آگهی تعرفه های نگهداری و تعمیرات شبکه کافیست با کارشناسان فروش شرکت ایمان شبکه هوشمند تماس بگیرید. همچنین اگر سؤالی دارید یا به کمک نیاز دارید، می‌توانید از خدمات درخواست کنید تعمیر و نگهداری شبکه های کامپیوتری در تهران با ما تماس بگیرید و در صورت نیاز از مشاوره ما بهره مند شوید.
با بررسی وضعیت فناوری اطلاعات در سازمان ها و شرکت ها، با استفاده از تجربیات ارزنده خود در این زمینه و بهترین کیفیت ارائه شده، خدمات متنوعی را در زمینه نگهداری و نگهداری شبکه، زیرساخت شبکه و نگهداری تجهیزات کامپیوتری و اداری ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید