دفاع کامل کهگیلویه و بویراحمد از انتصاب معاونین استاندار/ تعویض مدیرعامل بنیاد شهید به دلیل سهل انگاری + تصاویر

ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779214

در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد.

جلسه شورای اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتصاب سه معاون جدید احمدزاده آغاز شد و در این جلسه دلایل جایگزینی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون استاندار مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح ؛ جلسه مقدماتی شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و دستگاه های اجرایی در تالار دولت کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با تبریک هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام گفت: وضعیت جلسه متاثر از تاج است و از همه می خواهیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

احمدزاده به وضعیت نامطلوب تاج در استان اشاره کرد و گفت: استان در حاشیه تاج قرار دارد و دو شهر قرمز و بقیه زرد و نارنجی هستند. از طرفی در آستانه قله ششم قرار داریم.

وی بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در بخش‌ها تاکید کرد و افزود: در بخش‌ها افرادی که واکسینه نشده‌اند باید واکسینه شوند و افرادی که مقاومت می‌کنند برای مقابله اعلام شوند.

استاندار استان به سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: 217 پروژه با وام 20 هزار میلیارد تنی با امضای مخبر و وزرای ردیف ابلاغ شده که در سامانه اعلام می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران سخت کوش هستند افزود: یکی از آثار مردم سالاری انتخاب مدیران است بنابراین تردید علیه مردم نیست و به معنای گرفتاری مردم نیست. مدیران افرادی پاک و شایسته هستند. دولت داده و انتظار می رود با دولت همکاری کند.

وی توجه به اصل دموکراسی را مهم می داند و می افزاید: اگر واگذاری انجام شود، یک تکلیف و به دلیل ویژگی ها و معیارهای انقلابی است. از سوی دیگر روند تغییر برخی مدیران ممکن است ماه ها یا حتی سال ها به طول بینجامد.«این کار زیاد طول نمی کشد و ما اصراری به تغییر فوری مدیران نداریم.

احمدزاده به تمایل مردم برای تغییر مدیران اشاره کرد و گفت: از مدیران قبلی مثل صمیمی دوست تشکر می کنم. رفیق، ما به مشاور استاندار کمک می کنیم تا برنامه های رئیس جمهور را پیگیری کند.

وی به توانایی ها و سوابق تقی زاده برای انتصاب مدیرکل روابط عمومی اشاره کرد و گفت: جمالی در حال بازنشستگی است و در فارس هستند و در مراسمی از آن تجلیل می کنیم.

وی با تاکید بر تمرکز بر کار و دور ماندن از حاشیه های رشد و توسعه استان، خاطرنشان کرد: باید از اختلاف بین جریان های سیاسی پرهیز شود و همکاران و مدیران تلاش کنند و اگر در استان جابجایی صورت گرفت به جاهای دیگر اقدام می کنیم. از ظرفیت آنها استفاده کنید

احمدزاده به شکایت خانواده شهدا و ایثارگران اشاره کرد و با بیان اینکه رهبری جدید باید این موضوع را پیگیری کنند، گفت: و به مطالبات ایشان رسیدگی شد تا مشکلات ایشان حل شود.

وی افزود: خون پاک شهدا و مجاهدت های آنان موجب تشدید انقلاب اسلامی و امروز تکیه بر مناصب رهبری شد.

احمدزاده به برآورده نشدن توقعات ایثارگران اشاره کرد و گفت: برآورده شدن توقعات ایثارگران در زمینه جذب، سرمایه گذاری، تسهیلات باید متوجه جانبازان باشد و به دنبال ظلم به دیگران نباشیم و حقوق ایثارگران در نظر گرفته شود. جای او. “پدر.

وی با اشاره به طرح بازگشایی مدارس و درگیر بودن 30 درصد دانش آموزان با کرونا، گفت: نوع ورود مدارس نیاز به بازنگری دارد و شهرستان چرام در شرایط فعلی نیازمند تعطیلی است. همچنین تعداد دانش آموزان در سایر مناطق باید به تغییر وضعیت عادی کاهش یابد.

احمدزاده گفت: اگر کسي به خاطر تاجي جان خود را از دست داد و ما در اين زمينه کوتاهي کرديم، ضامن مردم هستيم.

فرماندار با بیان اینکه با ششمین قله تاج آشنایی نداشتم، گفت: ممکن است قله ششم قله قبلی نباشد و به دلیل تغییرات ژنتیکی، شناسایی و راهکارهای درمانی آسان نباشد. قرار داده شود.

وی از آمار کشته شدگان در استان ابراز نگرانی کرد و افزود: همه کارکنان و مردم باید پیگیر کار ولیعهد و مردم باشند.

احمدزاده تاکید کرد که رسانه ها باید برای مبارزه با تاج حضور داشته باشند.

عکس های تکمیلی در زیر آمده است:

f262f1d4 e6b1 455f 80c6 24b3a10948ca خبر خاکستری

bca2dbba 5454 4c09 8c17 ccaa06c36bb0 خبر خاکستری

82b86778 b892 46a7 91bb 558c1a7d8192 خبر خاکستری

ac40a398 094d 4d4b 932d 0ef0db5f6819 خبر خاکستری

e8da374a 3fb5 4c18 a263 1508a6e85187 خبر خاکستری

6a187b32 236b 424d ab03 c1660c9053b8 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید