با اشتباه و سهل انگاری گل خوردیم


ساعت: 21:15
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843240

صحبت های سرمربی و بازیکن تیم امید پس از تساوی برابر قطر در اولین دیدار رقابت های فوتبال زیر 23 سال آسیا.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک مقابل قطر در اولین بازی رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: ما 2 امتیاز از دست دادیم. در هر دو نیمه تیم بهتری بودیم. موقعیت های گل بیشتری هم داشتیم.

وی افزود: قطر از تنها موقعیت خود استفاده کرد و به گل رسید اما خیلی خوب بود که بعد از گلزنی توانستیم به بازی برگردیم. امیدوارم در مسابقات آینده نتایج بهتری کسب کنم. فیزیک بدنی ما خوب است اما بازیکنان ما 2 سال از بازیکنان قطری کوچکتر هستند. باید گل بزنیم موقعیت های گل زیادی ایجاد می کنیم. مشکل اصلی ما گل نخوردن است.

مهدوی کیا به داور گفت: فکر می کنم داور خوب کار کرد. یک سری صحنه ها بود که نمی توانستیم زیاد در مورد آنها اظهار نظر کنیم چون سرعت تاخیر او را ندیدیم اما بازیکن حریف می توانست کارت قرمز بگیرد که داور به او کارت زرد نشان داد اما VAR در بازی ها استفاده می شود.

سرمربی تیم امید ایران گفت: از تیم قطر غافلگیر نشدیم و حریف دقیقا همانطور که فکر می کردیم بازی کرد. ما این تیم را خوب می شناختیم و فکر می کنم خوب بازی کردیم. این بازی تمام شد و اکنون تمرکز ما روی بازی با ترکمنستان است. ما از این به بعد ریکاوری خود را آغاز کرده ایم و می خواهیم در این مسابقه پیروز شویم. به همه حریفان احترام می گذاریم اما به 3 امتیاز این دیدار نیاز داریم.

* خدابندهلو: با اشتباه و سهل انگاری گل خوردیم
محمد هدبندلو، هافبک تیم امید در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک مقابل قطر در اولین دیدار از رقابت های قهرمانی زیر 23 سال 23 سال آسیا گفت: بازی خوبی بود. موقعیت های بیشتری داشتیم، نیمه دوم را خوب شروع کردیم، اما با اشتباه و سهل انگاری به گل رسیدیم، اما خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید