حتما در جلسه فدراسیون فوتبال شرکت می کنم/ صداوسیما این جلسه را به صورت زنده پخش می کند


ساعت: 16:35
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841760

موضع صریح رئیس معزول فدراسیون فوتبال در اینستاگرام؛

رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال در بیانیه ای به آخرین اتفاقات و تحرکات این فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شهاب الدین عزیزی هادم، رئیس تعلیق شده فدراسیون فوتبال به اخبار مربوط به لغو جلسه 20 خرداد و همچنین بحث حضور یا عدم حضورش در جلسه واکنش نشان داد و به شایعات مطرح شده در این نشست پاسخ داد. یک پست اینستاگرام

وی نوشت: به کسانی که می خواهند دهمین جلسه مجمع عمومی هورداد فدراسیون فوتبال را لغو کنند یا به بهانه رای گیری در کمیته اخلاق از حق مدنی و مشروع خود در دفاع از خود محروم شوند، اعلام می کنم که اگر آزاد و صادق هستند، مجمع عمومی را ترک کنید. من را آزاد کنید و جناب عالی تصمیم بگیرید.

هیچ مرجع قضایی، حتی قوه قضاییه فیفا، حق ندارد یک فرد را به هر شکل و تحت هر عنوانی از حقوق شهروندی و حق دفاع از خود محروم کند. مطمئن باشید در دهمین جلسه هورداد شرکت خواهم کرد و با استفاده از قانون مدنی مسلم خود از اقدامات خود و همکارانم دفاع خواهم کرد. اما در مقابل رای اکثریت نمایندگان مجلس تسلیم می شویم.

از ریاست محترم سازمان صدا و سیما خواهشمندم جلسه 20 خرداد مجمع عمومی و همچنین جلسه اخیر انتخابات فدراسیون فوتبال را به صورت زنده پخش کنند تا بدون غیر فوتبالی حقایق برای همه روشن شود. . ملاحظات و موارد دیگر.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید