«تک تیرانداز» به صورت رایگان پخش می شود/ «درخت گردو» و «منصور» به نوبت پخش می شود.

ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800031

تلوبیون پلاس در روز پنجشنبه 23 دی ماه میزبان نمایش آنلاین رایگان فیلم تک تیرانداز علی غفاری خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فیلم تک تیرانداز علی غفاری با بازی کمبوجیه از پنجشنبه 23 دی ماه به صورت آنلاین و رایگان در تلوبیون پلاس اکران می شود.

این فیلم برای اولین بار در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت 5 سیمرغ بلورین شد. در پایان سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی و همچنین سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی را از آن خود کرد.

«تک تیرانداز» درباره زندگی شهید عبدالرسول زرین تک تیرانداز ایرانی است که در سال های دفاع مقدس سر و صدا به پا کرد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «همه مردم عراق به دنبال آن هستند تا آن را از بین ببرند. «سرهنگ رشید کامیس داوطلب شد تا او را برکنار کند.

Telubion Plus میزبان نسخه آنلاین رایگان The Sniper است که قبلاً در سراسر جهان به نمایش درآمده است. مخاطبان از روز پنجشنبه می توانند با مراجعه به تلوبیون این فیلم را به صورت رایگان و با نصف اینترنت تماشا کنند.

همچنین با توجه به برنامه ریزی های انجام شده؛ این سرویس به زودی میزبان اکران آنلاین فیلم های دیگری چون گردو، آیدو و منصور خواهد بود و آثار روز سینمای ایران به صورت رایگان در این پلتفرم نمایش داده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید