فروش درخت گردوی پیوندی پربارترین درخت گردو در هوای سرد


ساعت: 22:41
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918947

نهال گردو فرنور پیوندی، نهال گردو پس از کاشت به وزن طلا می ارزد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نهال گردو فرنور پیوندی، نهال گردو پس از کاشت به وزن طلا می ارزد! شاید باورش کمی سخت باشد، اما به گفته نهالستان طلا، این درخت گردو با ارزش در صورت مراقبت صحیح می تواند به یکی از سودآورترین دارایی های شما تبدیل شود.

به همین منظور اگر علاقه مند به پرورش این نهال گردو هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا ۱۵ درصد تخفیف در خرید این نهال گردو به شما ارائه دهیم.

نهال گردو فرنور فندانی به دلیل باردهی فراوان به یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین انواع نهال گردو در بین باغداران تبدیل شده است. از آنجایی که شدت باردهی سالانه این درخت بسیار زیاد است و هنگام عرضه به بازار از قیمت بالایی برخوردار است، گزینه ایده آلی برای کاشت است.

نهال گردو فرنور بومی فرانسه است. قد و قدرت رشد او کمتر از شکوه زادگاهش نیست. این گردو با مغزی سفید، شفاف، معطر و مرغوب خود توانسته است طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کند.

آجیل فرنور چربی خوبی دارد. پوستی کاغذی دارد و خیلی راحت خشک می شود. با توجه به فیزیولوژی ریشه آن می تواند در ارتفاعات و مناطق کوهستانی نیز رشد کند. ارتفاعات از 1500 متر تا 2300 متر از ارتفاعات مورد علاقه این نهال گردو است.

شاید در سایت نهال طلای نهالستان خوانده باشید که نهال گردو چندلر پیوندی می تواند در این ارتفاع میوه خوبی بدهد. پاسخ مثبت است و درخت بکارید گردوی چندلر پیوند گزینه مناسبی است اما بهتر است بدانید نهال گردو چندلر نسبت به نهال گردو فرنور دیر گل می دهد و برای مناطق سردسیر فرنور توصیه می شود.

نهال گردو فرنور برای پیوند از سال دوم بسیار عالی است. اما اگر می خواهید قدرت واقعی او را ببینید باید 8 سال صبور باشید تا در سال 8 یا 9 شما را غافلگیر کند!


558be676 937d 43f0 8de7 21d95443d24f خبر خاکستری

جالب است بدانید که نه تنها با مناطق سردسیر سازگاری زیادی دارد، بلکه در برابر برخی بیماری های رایج در بین گونه های خود از جمله:

  • بیماری سوختگی گردو
  • یا شانکر باکتریایی
  • و کرم سیب بسیار مقاوم است.

تا 50 سال رشد می کند و هر فصل نیاز به کوددهی و سمپاشی دارد. از هر هکتار از این باغ می توانید 7 تا 8 هزار کیلوگرم گردو برداشت کنید.

کاشت و پرورش نهال گردو فرنور

گردو فرنور به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود یکی از بهترین گزینه ها برای کاشت به شمار می رود. ارتفاع درخت گردو فرنور بالغ در نهایت به ۷ تا ۸ متر می رسد. این امر برداشت را آسان تر، هرس و سمپاشی بهتر در هنگام کاشت می کند. هر گیاه سرخس برای رشد بهتر به فضای خاصی در باغ شما نیاز دارد.

برای کاشت هر نهال باید یک مربع یا مستطیل به ابعاد 6*7 متر در نظر بگیرید و یک نهال را در مرکز آن در عمق 80 سانتی متری بکارید. البته توجه داشته باشید که بهترین زمان برای کاشت یا خرید نهال گردو فرنور پیوندی نیمه دوم سال به خصوص آبان و اسفند است.

عامل مهم دیگری که در رشد و باردهی بهتر این درخت تاثیر بسزایی دارد زهکشی اولیه خاک و تغذیه مناسب است. زیرا با زهکشی نامناسب و کوددهی بیش از حد، کیفیت محصول به شدت کاهش می یابد. خاک مناسب برای پرورش این درخت نباید دارای بافت سخت (بافت رسی) باشد. همچنین میزان اسیدی که این گیاه دوست دارد، pH بین 6 تا 7 هست

در آبیاری نهال گردو فرنور باید بسیار مراقب باشید. این گیاه در سالهای اول زندگی خود به یک لیتر آب روزانه نیاز دارد. این آبیاری در فصل گرما نسبت به سایر مواقع یکنواخت تر است. هنگامی که نهال ها به بلوغ می رسند، تقریبا همیشه تحمل خوبی به خشکی نشان می دهند. توجه داشته باشید که برای خلاص شدن از شر شاخه های اضافی حتماً پس از برداشت محصول آن ها را کوتاه کنید.


f6ae9710 4546 4fb6 87c1 87b8013839bf خبر خاکستری

نهال گردو فرنور از کاشت تا برداشت

یکی از نکات مهمی که در کاشت نهال گردو فرنور باید به آن توجه ویژه داشته باشید دیرگل بودن این گیاه است.

نهال گردو فرنور برای آماده شدن برای گلدهی بهاره نیاز به دمای زیر صفر دارد. در این دما است که می تواند تمام عوامل رشد خود را متوقف کند و برای گلدهی در بهار آماده شود. با گذشت 2 سال از کاشت این گیاه، باردهی این نهال ها به حدی می رسد که می توانند سود خوبی برای شما داشته باشند.

برای اینکه در هنگام برداشت به درخت گردو آسیبی وارد نشود باید از چوب بلند استفاده کرد. با رعایت این نکات می توانید مطمئن باشید که درختان شما هر ساله محصول پرباری خواهند داشت و تلاش شما بیهوده نخواهد بود.

پس از دانستن تمام اطلاعاتی که ذکر کردیم، اکنون زمان انتخاب و خرید بهترین نهال است.

نهال گردو فرنور را از نهالستان معروف گلد نهال خریداری کنید

اگر علاقمند به کاشت این نهال گردو هستید و به دنبال یک نهالستان مطمئن هستید نهالستان نهال طلا با بیش از 30 سال سابقه در زمینه فروش و عرضه انواع گیاهان می تواند راهنمای شما باشد.

با مشاوره رایگان می توانید بهترین انتخاب را برای باغ خود داشته باشید. فقط شماره تماس نهالستان گلد نهال کافی است (09144812739 – 09143336028) تماس بگیرید و خرید خود را با دریافت فاکتور رسمی با ضمانت بازگشت واقعی کالا و 15 درصد تخفیف فقط تا پایان آذرماه دریافت کنید.

ارسال به تمام نقاط کشور انجام می شود فقط همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آدرس سایت: https://goldnahal.ir

آدرس نخلستان: آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان 17 شهریور

دیدگاهتان را بنویسید