انگلیس – ایران پربارترین بازی جام جهانی خواهد بود؟

به گزارش HITC، حداقل روی کاغذ، انگلیس مقابل ایران، آرژانتین مقابل عربستان و بلژیک مقابل کانادا پتانسیل یک طرفه بودن در این جام جهانی را دارند. اما حتی با وجود هری کین، لیونل مسی و کوین دی بروین، این تیم ها باید یک روز عالی را برای همه بازیکنان خود ثبت کنند تا یک پیروزی تاریخی در جام جهانی ثبت کنند.

مجارستان چهار دهه پیش با الهام از هت تریک هفت دقیقه ای لازلو کیس – تنها جایگزینی که سه گل در یک بازی جام جهانی به ثمر رساند – السالوادور را 10-1 شکست داد.

هیچ تیم دیگری تا به حال در بازی دو رقمی جام جهانی پیروز نشده است. مجارستان با هدایت فرانس پوشکاش افسانه ای و ساندور کو کوئیس افسانه ای در رقابتی سخت کره جنوبی را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد.

آیا تاریخ در قطر نوشته شده است؟

یوگسلاوی نیز در سال 1974 زئیر را با 9 گل شکست داد. در همین حال، سوئد در سال 1938 کوبا را 8-0 شکست داد. اروگوئه مقابل بولیوی در سال 1950 و آلمان در برابر عربستان سعودی در سال 2002.

میروسلاو کلوزه رکورددار جام جهانی سه گل از 16 گل خود را در جام جهانی مقابل عربستان به ثمر رسانده است.

چهار مسابقه در تاریخ جام جهانی با نتیجه 7 بر صفر به پایان رسید. اروگوئه – اسکاتلند و ترکیه – کره شمالی در سال 1954، لهستان – هائیتی در سال 1974 و پرتغال مقابل کره شمالی در سال 2010. چه باور کنید چه نه، کریستیانو رونالدو در آن روز فقط یک گل به ثمر رساند.

باید دید در این دوره از جام جهانی می توان امیدوار بود که مسابقه ای در لیست پرترددترین بازی های تاریخ جام جهانی قرار بگیرد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید