وزیر ورزش: قبل از شروع بازی ایران و انگلیس در جام جهانی، از سکوها با استفاده از الفاظ غیرورزشی اغتشاش به وجود آمد/ سخنان غیرورزشی نیز در جریان بازی شنیده شد.

وزیر ورزش: قبل از شروع بازی ایران و انگلیس در جام جهانی، از سکوها با استفاده از الفاظ غیرورزشی اغتشاش به وجود آمد/ سخنان غیرورزشی نیز در جریان بازی شنیده شد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: قبل از شروع بازی مقابل انگلیس از سکوها با الفاظ غیرورزشی به هم ریخت. در جریان بازی هم حرف های غیر ورزشی شنیده شد. پرچم های غیرقانونی روی سکوها نصب شد و تماشاگران با هم درگیر شدند. خوشبختانه ماموران انتظامی آنجا ساماندهی کرده اند. تیم ملی دلخور نشد و ایرانی ها در ورزشگاه به خوبی از تیم ملی حمایت کردند.

سجادی وزیر ورزش گفت: در صورت تشخیص کادر فنی، روز جمعه آماده بازی هستند.

سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: اگر کادر فنی تشخیص دهد جمعه بیرانوند آماده بازی است. تا دیشب مشخص نبود چه تصمیمی گرفته می شود اما بیرانوند روحیه بسیار خوبی دارد و آماده بازی روز جمعه است.

وی گفت: همه تیم ها آمده اند تا با کیفیت بازی کنند، برای اولین بازی انتظار چنین نتیجه ای را نداشتیم. دو موقعیت طلایی دیگر داریم که مهمترین آنها بازی با ولز است. مهمترین جلسه ما روز جمعه است. ما باید تمام تلاش خود را بکنیم؛ باید بهترین تشویق، روحیه و جو را در روز جمعه در ورزشگاه ایجاد کنیم.

وی افزود: قبل از شروع بازی مقابل انگلیس از سکوها غوغایی با الفاظ غیرورزشی به راه افتاد. در جریان بازی هم حرف های غیر ورزشی شنیده شد. پرچم های غیرقانونی روی سکوها نصب شد و تماشاگران با هم درگیر شدند. خوشبختانه ماموران انتظامی آنجا ساماندهی کرده اند. تیم ملی دلخور نشد و ایرانی ها در ورزشگاه به خوبی از تیم ملی حمایت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید