معاون استاندار کرمان: محدودیت های اینترنتی، دستگیری رهبران اغتشاشات و حضور مردم در خیابان ها همیشه باعث رفع اغتشاش می شود اما ماهیت این اغتشاش متفاوت است.

معاون استاندار کرمان: محدودیت های اینترنتی، دستگیری رهبران اغتشاشات و حضور مردم در خیابان ها همیشه باعث رفع اغتشاش می شود اما ماهیت این اغتشاش متفاوت است.

روز جدید وی افزود: به افرادی که تحلیل تهدید را می پذیرند توصیه می شود کتاب «اسرار دهه 60» را مطالعه کنند که نظام دو تن از فرماندهان نیرو را در حادثه ترور از دست داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: پیامد اتفاقات اخیر در کشور این بود که همه نگاه ها به آموزش و پرورش افتاد و متوجه حساسیت کار این نهاد ارزشمند شد که باید بخش اصلی تهذیب و تربیت انجام شود. در آموزش.

رحمان جلالی امروز 23 آبان در مراسم تجلیل از شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و صبحانه مشترک اداری استان کرمان گفت: تحلیل های متعددی از اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور وجود دارد که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند. در سخنان خود توضیح داد. و تحلیلی واقع بینانه از مشکلات ارائه کردند و به مسئولان هشدار دادند که این اتفاقات نباید شما را از مسئولیت اصلی خود دور کند، این افراد یا خائن هستند یا غافل و یا نادان و راه حلی برای برخورد با هر گروه ارائه کردند.

وی افزود: به افرادی که تحلیل های تهدیدآمیز را می پذیرند توصیه می شود کتاب «اسرار دهه 60» را مطالعه کنند که رژیم دو تن از سران قوا را در حادثه ترور از دست داد.

جلالی با بیان اینکه به فرموده رهبری هندسه جهانی جدید در حال شکل گیری و آمریکا رو به افول است، گفت: امروز ایران بر منطقه حکومت می کند. در بحث سهل انگارانه و جاهلانه و آنچه امروز در خیابان می بینیم، نتیجه این است که به سخنان رهبری، خونریزی های فرهنگی، جنگ نرم و تهدیدات ترکیبی سیاسی، اقتصادی و امنیتی و… توجه نکرده ایم. به مقام معظم رهبری سالها این یک تشکل بود و ما باید توجه می کردیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: محدودیت اینترنت همیشه دستگیری سران اغتشاشات و مردمی که برای اغتشاش به خیابان می روند را از بین می برد، اما نوع اغتشاش و مخاطبان آن متفاوت است و حضرت آقا ناظر به این حوادث هشدار دادند که من اگر رهبر نبودم، حتماً رئیس شورای عالی فضای مجازی بودم، هر کاری می‌کنم از فضای مجازی غافل نمی‌شوم و معظم له بارها اشاره کرده‌اند که «تحریف از تحریم خطرناک‌تر است».

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین یک وظیفه قطعی و واجب است، کنترل عواطف مرحله دوم و مرحله سوم این است که نسل دهه 80 شگفتی است و باید عواطف آنها تخلیه شود. .

جلالی تصریح کرد: 10 سال دشمن دهه هشتاد را برنامه ریزی کرد تا آنها را با خود همراه کند، اما سرود «سلام فرمانده»، راهپیمایی اربعین و همگرایی همه یگان های دشمن، خشم دشمن را برانگیخت، هر چند به فضل پنهان خدا بود. که همه نگاه ها به آموزش و پرورش باشد و به حساسیت کار این نهاد ارزشمند پی برد که بخش عمده تمدن و تربیت باید در آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: آموزش و پرورش نقش اصلی آموزش و پرورش را ایفا می کند اما چند نهاد فرهنگی دیگر باید مکمل و کمک کننده آموزش و پرورش باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به سختی مدیریت آموزش و پرورش تصریح کرد: تامین امنیت مدارس بر عهده مدیر است و هیچ ارگانی حق دخالت ندارد. با همکاری یکدیگر می توانیم فضای آرامی را در کشور ایجاد کنیم و از امنیت و آرامش بیشتری بهره مند شویم.

مراسم تجلیل از شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (علیه السلام) به ویژه دانش آموز شهید اهل شهرستان سیرجان استان کرمان با حضور خانواده وی برگزار شد و این مراسم با کلام عباس همراه بود. لری گوئینی پدر دانش آموز شهید «علی اصغر لری گوئینی» و اجرای سرود ملی توسط دانش. دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی بودند و با نماز همراه بودند.

دیدگاهتان را بنویسید