بسیج پربارترین نهال انقلاب اسلامی در مسیر انقلاب و پیشرفت کشور است


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912919

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج، پربارترین نهال انقلاب اسلامی، مظهر وحدت و یکپارچگی ملی ایرانیان در راه است. انقلاب و یکی از ارکان اصلی پایداری انقلاب، تاب آوری نظام و پیشرفت کشور است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

به نام خدا

فرارسیدن هفته بسیج که یادآور فرمان تاریخی و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس «بسیج مستضعفین» و تجلی حماسه و شکوه تلاش و نقش آفرینی مردم است. بسیجیان دلاور و سخاوتمند در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به آحاد ملت شریف، انقلابی و قهرمان ایران و بسیجیان جهان اسلام درود می فرستم.

بسیج پربارترین نهال انقلاب اسلامی، مظهر وحدت و یکپارچگی ملی ایرانیان در مسیر انقلاب و یکی از ارکان اصلی پایداری انقلاب، ماندگاری نظام و انقلاب است. پیشرفت کشور

این مجموعه خانوادگی و پرافتخار در 43 سال گذشته عنصر اصلی و نقش آفرینی در تولید عمق راهبردی داخلی انقلاب اسلامی بوده و با سازماندهی نیروهای داوطلب مردمی، ارزشمندترین و بزرگترین اجتماعی محسوب می شود. سرمایه اسلام مؤمن و مقتدر در عصر حاضر که زمینه ساز نقش آفرینی است و در عرصه های لازم انقلاب و کشور و مراحل سرنوشت ساز و بزرگ بصیرت و اخلاص و اقدام به موقع ارائه داده است. محاکمه های انقلاب از جمله مقابله با شورش ها، اغتشاشات مرزی، جنگ تحمیلی، شورش های فراوان، کودتاهای رنگارنگ و توطئه های فرهنگی. اقتصاد، سیاسی و امنیتی محور اصلی دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن بوده است و تقدیم بیش از یکصد هزار شهید در این راه سندی جاودانه از نقش چشمگیر، بی نظیر و افتخارآمیز این نهاد مقدس در این راه است. جهت.

بسیج همواره سپر توانمند و خدشه ناپذیر ایران و ایرانیان در برابر تصورات شوم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بوده است که با حضور حماسی و جانفشانی های خالصانه خود توانسته اند تهدیدات و خطرات را از این مقدس دور سازند. زمین و به عنوان پیشاهنگ جهاد مؤمنانه برای خدمت عمل کنند.آشنایی مردم و رفع محرومیت ها و عقب ماندگی های مرحله زندگی آنان که صحنه های حضور باشکوه آنان در کنار مردم از آلام و مصائب ناشی از بلایای طبیعی مانند سیل بکاهد. ، زلزله و کرونا و ایفای نقش معجزه آسا در عرصه سازندگی و پیشرفت کشور برای آحاد جامعه این امر باعث شناخت و قدردانی می شود.

تردیدی نیست که سیادت تفکر بسیج و برکات حضور بسیج در عرصه های سخت و دشواری که کشور با آن مواجه است، می تواند ملت ایران را از موانع و بحران های ایجاد شده توسط اردوگاه دشمنان قسم خورده نجات دهد. انقلاب و نظام با نشاط معنوی و انقلابی و ترویج نگاه آرمان‌گرایانه و واقعیت‌محور، دوران اسلامی را پشت سر بگذاریم و با قطب‌نمای جمهوری اسلامی، راهبرد قوی، مستقل و یکپارچه ایران را به قله‌های بلند جهان تضمین کنیم. ولایت و رهبری کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای.

تقدیم به شهدای بزرگ بسیجی و بسیجیان راهپیمایی انقلاب که این روزها با همراهی نیروهای مسلح و دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی کشور جنایات شیطانی و وحشیانه عناصر را می شکنند. گروه های تروریستی، راهزنان و داعش، حرفه های تحت رهبری اتاق های جنگ و ترور سلطه و صهیونیسم جهانی است و درود و موفقیت و سربلندی آنان را در جهاد تبیین و مقابله هوشمندانه و هنرمندانه با ترکیبی و معرفتی. جنگ دشمن که می تواند مایه امید و انگیزه و روحیه برای نسل امروز و فردای کشور عزیزمان باشد از کریم و نعیم می پرسم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

دیدگاهتان را بنویسید