خرید اینترنتی 2 اصله نهال گردو گرمسیری و سردسیری پرمحصول از گلد نهال


ساعت: 20:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1917014

شناخت انواع نهال گردو برای کشت بسیار مهم است. هر نهال گردو با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند در مکان خاصی پرورش داده شود و گردوهای مختلفی که از این نهال ها به دست می آیند نیز خواص متفاوتی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شناخت انواع نهال گردو برای کشت بسیار مهم است. هر نهال گردو با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند در مکان خاصی پرورش داده شود و گردوهای مختلفی که از این نهال ها به دست می آیند نیز خواص متفاوتی دارند.

نهالستان نهال طلا نهالستانی تخصصی است که می توانید برای خرید بهترین نهال گردو گرمسیری و سردسیری به آن تکیه کنید. کافی است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به کمک نهال طلا شما را با انواع نهال گردو مثمر و نحوه خرید اینترنتی نهال با 15 درصد تخفیف تا پایان آذرماه آشنا کنیم.

آشنایی با انواع نهال گردو

نهال گردو از دو گروه پیوندی و دانه دار تشکیل شده است که بیشتر نهال گردو پیوندی است. مزیت این نوع نهال گردو نسبت به درخت گردو بذری عدم تغییر جنسیت و تضمین باردهی آن است. همچنین نهال گردوی پیوندی دارای عمر طولانی تر، بهره وری بالاتر، پایداری در بهره وری و بهره وری اقتصادی سریع است.

در واقع نهال گردو از بذرها معمولاً در سال سوم و گاهی پنج سال پس از کاشت میوه می دهد، اما پیوند غالباً در همان سال یا حداکثر یک سال بعد میوه می دهد. میوه نهال گردو پیوندی، مغزی بارور و یکنواخت است و به همین دلیل این نهال گردو برای باغداران از اهمیت خاصی برخوردار است.

آشنایی با نهال گردو گرمسیری

شاید از خود پرسیده باشید که نهال بادام و گردو در مناطق گرمسیری چگونه عمل می کند. لازم است بدانید که برای مناطق گرمسیری بر خلاف انواع نهال بادام خریداری شده به صورت اینترنتی مانند نهال بادام آذری، در صورتی که گرما مزیتی برای نهال بادام محسوب شود، نهال گردو باید در برابر حرارت مقاوم باشد.

درختان گردو گرمسیری در برابر بیماری ها و آفات رایج مقاومت بیشتری دارند و قیمت مناسبی نیز دارند. حال اگر در منطقه گرمسیری هستید و می خواهید گردو بکارید باید بدانید که اگر ارتفاع نهال گردو شما بین 0 تا 200 متر از سطح دریا باشد بهترین گزینه برای شما نهال اسپند است.


6f59ff44 9513 44d6 81a3 a47f7455b8c9 خبر خاکستری

عنوان بهترین نهال گردو گرمسیری را می توان به نهال اسپند پیوندی داد که قدمت ژنتیک آن به آمریکا می رسد. درخت اسپند در جنوب کشور پربار است و آجیل این نهال مستطیلی، خاص و خوشمزه است. قیمت نهال اسپند آمریکایی به اندازه گردویی که می شنوید گران و مجلل است.

از دیگر نهال های گردو گرمسیری می توان به نهال گردوی پورتوریکو اشاره کرد که ظاهر پوست گردوی آن کمی با بقیه متفاوت است. روی پوست گردو شیارهای موازی تیره ای وجود دارد و طعم گردو بسیار روغنی و لذیذ است.

یکی دیگر از نهال های مناسب برای جغرافیای نسبتا گرمسیری، نهال طلایی با ژنوتیپ برتر است که بومی ایران است و منشاء آن به آذربایجان غربی می رسد. برای اینکه بتوانید این نهال را به خوبی پرورش دهید باید بدانید که ارتفاع مناسب برای کاشت از 600 تا 1000 متر می باشد. آجیل این ژنوتیپ برتر نهال گردو دارای خواص بی نظیری است، بسیار خوش طعم و لذیذ است.

این درخت گردو بهترین ژنوتیپ نهال طلایی است و از سال اول پس از کاشت میوه می دهد. با توجه به بذر بودن آن نسبت به انواع پیوندی قیمت بسیار مناسبی دارد.

آشنایی با نهال گردو فصل سرد

اکنون که با بهترین نهال گردو گرمسیری آشنا شدید، می خواهیم نهال هایی را به شما معرفی کنیم که برای آب و هوای سرد مناسب هستند. نهال گردو فرنور که در مناطق کوهستانی رشد می کند، ارتفاع لازم برای کاشت از 1500 تا 2300، عملکرد آن بالا و رشد ریشه آن متوقف نمی شود.

این نهال آجیل فرنور یک نهال دیر شکوفه است اما اگر آن را خوب پرورش دهید حدود 7000 تا 8000 کیلو در هکتار تولید خواهید داشت.

نهال گردو کانادایی برای مناطق سردسیر نیز مناسب است و محصول آن دارای پوسته کاغذی و مغزی درشت و روغنی است. ارتفاع لازم برای کاشت این درختان 2300 متر است و در صورت بالغ شدن می توانند تا 50 کیلوگرم وزن را تحمل کنند.

این رقم یکی از ارقام قدیمی و بذر باغی است که نسبت به فرنور بازده کمتری دارد.

نهال طلا مرکز خرید و فروش انواع نهال میوه در کشور می باشد

اکنون که با انواع نهال گردو پیوندی و پیوندی و بهترین نهال گردو گرمسیری و معتدل آشنا شدید، می توانید برای خرید نهال میوه از قبیل: نهال گردو، نهال بادام، نهال تاک و … به سایت نهالستان گلد نهال مراجعه نمایید. نهالستان نهال طلا اطلاعات کاملی در مورد نهال میوه در اختیار شما قرار می دهد و شما را برای خرید مناسب ترین نهال راهنمایی می کند.

نهالستان نهال طلا با جدیدترین متدهای روز دنیا خدمات خود را در زمینه تهیه و توزیع انواع نهال های مثمر و غیر مثمر، مشاوره رایگان در ایجاد و احداث باغ به این روش ها ارائه می دهد.

برای خرید هر نوع نهال میوه می توانید تماس بگیرید (0914481273909143336028) برای دریافت سفارش خود در مدت 48 ساعت به همراه فاکتور رسمی و گواهی ضمانت بازگشت با ما تماس بگیرید.

منبع: نهالستان گلد نهال (https://goldnahal.ir)

دیدگاهتان را بنویسید