راهنمای خرید بهترین نهال گردو در مناطق سردسیر دی ماه 1400

ساعت: 19:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794458

خرید نهال گردو به اندازه دلار سود دارد، این عبارت را بارها و بارها شنیده ایم، اما کسب سود قابل توجه در کشاورزی و باغداری کار آسانی نیست، مگر با خرید و انتخاب نهال گردو استاندارد که می توان از نهالستان های معتبری مانند آریا تهیه کرد. نهال. ، گلد نهال، دکتر. نهال و همکاران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اغلب یکی از جذاب ترین چالش ها برای کشاورزان و باغداران، انتخاب نهال گردو بارور و سریع الرشد است. همچنین انتخاب نهال گردو مناسب برای رشد در منطقه جغرافیایی خود موضوع مهمی است که در هنگام خرید نهال گردو باید به آن توجه کنید.

اکنون در این مقاله 2 نهال گردو مناسب برای رشد در مناطق سردسیر را به شما معرفی می کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین آب و هوا برای کاشت نهال گردو کدام است؟

خرید نهال گردو به اندازه دلار سود دارد، این عبارت را بارها و بارها شنیده ایم، اما کسب سود قابل توجه در کشاورزی و باغداری کار آسانی نیست، مگر با خرید و انتخاب نهال گردو استاندارد که می توان از نهالستان های معتبری مانند آریا تهیه کرد. نهال. ، گلد نهال، دکتر. نهال و همکاران

به طور کلی بهترین مناطقی که برای کاشت درخت گردو توصیه می شود، مناطق معتدل و سردسیر ایران است. زیرا درخت گردو در هر سال به حدود 700 ساعت سرما نیاز دارد که باید در زمستان تامین شود. همچنین در بهار و تابستان دمای هوا باید حداکثر به 42 درجه برسد تا مغز گردو پوک نشود و همچنین باعث سوختگی، سیاه شدن یا زرد شدن برگ های نهال گردو نشود.

البته لازم به ذکر است که نهال های گردو وجود دارند که در برابر گرمای تابستان بسیار مقاوم هستند و تا دمای 50 درجه سانتی گراد مقاومت خود را از دست نمی دهند، اما در نهایت اکثر ارقام نهال گردو برای مناطق معتدل و سردسیری مناسب هستند. .

c7412269 458a 4331 aab8 224d2b843a89 خبر خاکستری

نهال گردو کانادایی، گردو پیوندی مقاوم در برابر سرما:

شاید در نگاه اول تصور کنید که این درخت گردو از انواع گردو وارداتی است اما باید بدانید که این گونه گردو بیش از دو دهه است که کاملا بومی شده و با آب و هوای ایران سازگاری کامل دارد.

نهال گردو کانادایی نیز از ارقام بذری و پیوندی باغات گردو محسوب می شود که به این معناست که قیمت این نهال گردو برای ارقام بذری و برای ارقام پیوندی با قیمت بالاتر بیشتر است. ارقام بذری قیمت بسیار کمتری نسبت به ارقام پیوندی دارند زیرا پایه نهال آنها اصلاح نشده است. این نهال گردو در سال دوم پس از کاشت به باردهی می رسد و در صورت رشد در شرایط سالم می تواند تا 70 سال به میوه دهی ادامه دهد.

همچنین می توانید برای مشاهده قیمت، عکس و مشخصات نهال گردو کانادایی در سایت نهالستان آریا نهال روی لینک زیر کلیک یا ضربه بزنید:

https://ariyanahal.ir/product/ژنوتیپ-فوق العاده-گردو-کانادایی/

از مدل کاشت ۱۰*۱۰ برای کاشت نهال گردو کانادایی استفاده می شود زیرا رشد زیادی داشته و باید فضای کافی برای رشد ریشه، شاخه و برگ آن وجود داشته باشد.

مغزها درصد چربی خوبی دارند و پوست گردو نسبتاً کاغذی است و به راحتی جدا می شود.

فصل برداشت گردو در اواخر شهریور ماه است و از این نهال گردو می توان انتظار عملکرد 200 کیلوگرم گردو سبز را از درخت بالغ داشت.

ضمانت قوت گردوی کانادایی چیست؟

گردو کانادایی یکی از ده درخت دیرگل در بهار است. این اصطلاح به این معنی است که وقتی بهار زمان شکوفه دادن و شکوفه دادن درختان است، نهال های گردو کانادایی حدود 15 تا 20 روز دیرتر از سایر گونه ها شروع به شکوفه دادن می کنند، به این معنی که در طول سرمای زمستان که به طور ناگهانی در بهار رخ می دهد، مقاوم هستند. بلند نشو. گلدهی همچنین در زمستان ریشه و تنه نهال گردو یا درخت آسیب نمی بیند.

c1566cf4 bcf1 4165 a616 9f52fd242a75 خبر خاکستری

دومین نهال گردو خاص اما مقاوم در مناطق نسبتا سرد نهال گردو قرمز:

ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد، مگر اینکه یک گردوی قرمز وجود داشته باشد. اما واقعیت این است که این رویا محقق شده است. گردو قرمز یکی از ارقام محبوب، کمیاب و گران قیمت در باغ های گردو است.

از نهال گردو قرمز اغلب برای باغات گردوی تجاری استفاده نمی شود قیمت نهال گردو قرمز در مقایسه با انواع دیگر، بسیار بزرگتر است و معمولاً به عنوان یک فانتزی برای اندازه های کوچکتر مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد.

این نهال اصالتا آمریکایی بوده و در سال دوم پس از کشت باردهی اولیه خود را آغاز می کند. چربی و طعم مطبوعی دارد و با روغن گردو مناسب می توان آن را یک آجیل مناسب و خوش طعم دانست.

مناسب ترین فاصله ای که می توان برای پرورش نهال گردو قرمز استفاده کرد 7*7 یا 6*7 است.

بسیاری از فروشگاه های تخصصی و لوکس در ایران گردو قرمز می فروشند و کشاورزان نگران این موضوع نخواهند بود.

اما در پایان شاید برای شما سوال باشد که چگونه می توان نهال گردوی سالم را با ضمانت بازگشت کالا و مجوزهای رسمی جهاد کشاورزی خریداری کرد، ما به شما نهالستان آریا را پیشنهاد می کنیم.

مرکز خرید آریا نهال بهترین ارقام نهال گردو با مجوز رسمی از جهاد کشاورزی:

ایجاد باغ گردو، کنترل بیماری ها و آفات درختان گردو، سمپاشی، کوددهی، تهیه خاک مناسب، آبیاری مناسب و … بسیاری از خدماتی که باغداران سال ها صرف پرورش درخت گردو خود می کنند بسیار گران است. نمی توان آن را به سادگی نادیده گرفت.

بنابراین در اولین قدم از خرید نهال گردو استاندارد و سالم قابل کاشت در منطقه خود اصل باشید و مهم ترین نکته داشتن ضمانت بازگشت یکی از مهم ترین مواردی است که باید داشته باشید هنگام خرید نهال توجه کنید .

مرکز فروش نهال گردو نهال آریا یکی از بهترین نهالستان های معتبر ایران است که فروش انواع نهال میوه با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و گواهی قرنطینه را ارائه می دهد.

کافی است با شماره های تماس مجموعه آریا نهال (09143336029 – 09143336024) و یا با آدرس سایت مهدکودک آریا نهال خرید کنید.https://linkseo.com.pl) اتصال.

نهالستان آریا نهال با بهره گیری از زبده ترین مهندسان کشاورزی زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی و با مجوز رسمی از اصناف باغبانی کشور در تلاش است تا با کیفیت ترین نهال های مثمر و نابارور را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. علاقه مندان می توانند در هر نقطه از ایران عزیزمان فقط با یک تماس برای خرید نهال سفارش خود را ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید