بیش از 7 هزار کلاس درس در مناطق سردسیر چهارمحال و بختیاری / 3 میلیارد تومان; اعتبار لازم برای نصب تهویه در مدارس


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834518

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش:

فهرالدین اسدی گفت: 9 هزار کلاس درس در استان وجود دارد که از این تعداد تقریباً 7 هزار کلاس در مناطق سردسیر استان مستقر هستند. برای نصب پنکه تهویه مطبوع در هر کلاس تقریباً 500 هزار تومان و در مجموع 3 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار به دلار آمریکا نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فهرالدین اسدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی گفت: حدود 10 هزار و 200 پوستر پیشگیری از بیماری های عروق کرونر در شش مرحله در مدارس استان توزیع شد.
وی افزود: 1681 بازدید از مدارس شهرستان های چهارمحال و بختیاری انجام شد که در این راستا حدود 74.1 درصد رعایت بهداشت فردی دانش آموزان، 80 درصد استفاده از ماسک و 65.4 درصد رعایت شئونات اجتماعی بوده است. حدود 66 درصد است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله ادامه داد: 94.5 درصد دانش آموزان نوبت اول و 83.1 درصد نوبت دوم را تزریق کردند.
اسدی گفت: 9 هزار کلاس درس در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از این تعداد تقریباً 7 هزار کلاس در مناطق سردسیر استان واقع شده است. برای نصب یک فن تهویه مطبوع در هر کلاس تقریباً 500000 جلد و در مجموع 3600 جلد. میلیون ها تن اعتبار مورد نیاز است.
وی با اشاره به مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز چهارمحال و بختیاری به عنوان مجموعه ملی چند منظوره، خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم استانداردهای لازم را در مجموعه به دست آوریم، نیازمند افزایش فضا هستیم.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: رویکرد آموزش و پرورش این است که در روزهای پنج شنبه (مادر و دختر) و جمعه (پدر و پسر) به خانواده دانش آموزان شهید ارائه شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید