حضور 90 درصدی دانش آموزان قزوینی در کلاس های درس / اسکان بیش از 10 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان قزوین

وی افزود: از همکاری والدین دانش آموزان قزوینی در امر اعزام فرزندانشان به مدرسه و آگاهی از اهمیت آموزش تشکر می کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان قزوین گفت: دانش آموزانی که تاکنون به مدرسه نرفته اند، بخشی به دلیل بیماری های اساسی و مشکلات بهداشتی و برخی دیگر به دلیل مشکلات سرویس مدارس و بخشی دیگر به دلیل نگرانی والدین از حضور فرزندانشان در کلاس های درس است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با رفع نگرانی و تشویش والدین و رفع موانع و مشکلات، زمینه حضور همه دانش آموزان در مدارس برای بهره مندی از آموزش های حضوری فراهم شود.

لزوم استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مدارس



سیاهکالی مرادی با اشاره به دستورالعمل اجرایی در مدارس گفت: در حال حاضر نیازی به رعایت فاصله اجتماعی در مدارس نیست و دو دانش آموز در کنار هم روی نیمکت می نشینند، اما استفاده از ماسک و ضدعفونی کننده همچنان تاکید دارد که دانش آموزان و کارکنان مدرسه موظف هستند. آن را رعایت کنیم و امیدواریم بحث آموزش در مدارس با کمترین اعتراض و مشکل پیش برود.

وی گفت: متاسفانه با مجازی سازی کلاس ها شاهد کاهش یادگیری دانش آموزان بوده ایم و با توجه به نزدیک بودن به پایان سال تحصیلی و فصل امتحانات، دغدغه اصلی ما جبران بخشی از این کمبود است. در مدت کوتاهی.”



این مسئول بیان کرد: نتایج امتحانات دانش آموزان در فضای مجازی از اعتبار، اعتبار و تمایز بالایی برخوردار نیست، لذا تلاش می کنیم در این دوره تا پایان سال تحصیلی، توانایی های تحصیلی کودکان را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به آماری از استقبال مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان گفت: 60 واحد آموزشی شامل 450 کلاس درس و همچنین مراکز آموزشی و اجتماعی برای خدمات رسانی به معلمان، کارکنان و سایر اقشار برای نوروز آماده شد.

اسکان 8000 مسافر در نوروز در مدارس استان قزوین


سیاهکالی مرادی گفت: ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت میهمانان نوروزی از اولویت های ستاد اسکان در استان فرهنگیان بود. خوشبختانه مسافران نوروزی پذیرای پایگاه های ستاد اسکان استان قزوین بوده و در فرم های نظرسنجی ارائه شده به این منظور از خدمات رسانی ابراز رضایت کردند. دریافت اعلام کرد.

وی افزود: در دو سال اخیر به دلیل شیوع تاج، ستادی برای اسکان فرهنگیان تشکیل نشده است و امسال پس از گذشت بیش از 24 ماه مجوز صادر شده است. خوشبختانه استقبال مردم بالا بود و در بازدید از محل این مشکل مشهود بود.«آنها مجهز بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان گفت: از 28 اسفند ماه سال 93 با آغاز پذیرایی از مسافران نوروزی در اسکان فرهنگیان استان قزوین تا 13 فروردین 1401 بیش از 10 هزار نفر مسافران در قالب پذیرش 2 هزار خانواده و 8 هزار نفر هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید