مدارس سبزوار برای 2000 مسافر نوروزی اسکان داده اند


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816737

ابراهیمی کردیانی گفت: ایام نوروز برای بیش از 2 هزار مسافر در مدارس سبزوار اسکان داده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین ابراهیمی کردیانی معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در گفت و گو با صبح توس با اشاره به آغاز سفر نوروزی گفت: آموزش و پرورش زیرزمینی.

وی گفت: ستاد اسکان سبزوار آماده پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی است و کمیته های 14 گانه ستاد خدمات گردشگری در زمین سربداران فعال شده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه هدف دیگر ما ایجاد فضای مناسب و کاهش تصادفات در طول سفر است، گفت: با توجه به شرایط ناپایدار جوی در ابتدای سال جدید 400 مورد اسکان اضطراری در صورت بروز بحران در سبزوار پیش بینی می شود. .

فرماندار سبزوار ادامه داد: سبزوار واقع در اتوبان تهران – مشهد و میقات الرضا(ع) از نمازگزاران حرم مطهر امام رضا(ع) به مسئولان و مردم منطقه تجلیل و توفیق داد.

وی گفت: اعضای ستاد خدمات گردشگری برنامه ریزی و تمهیدات لازم را برای اسکان مناسب زائران رضوی و مسافران نوروزی مطابق با الزامات بهداشتی فراهم کرده اند. وی ادامه داد: تمامی جلسات و کارگروه های مرتبط با خدمات گردشگری سبزوار اعم از تنظیم بازار، مدیریت بحران، امنیت غذایی، شورای ترافیک و شورای تامین در چند روز اخیر تشکیل شده است.

فرماندار سبزوار در پایان تاکید کرد: تمامی کارکنان سازمان خدمات گردشگری و مدیریت بحران سبزوار در تعطیلات نوروزی حضور فعال دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید