اسکان 32 هزار مسافر در نوروز تا روز دوم فروردین / پیش بینی اسکان 300 هزار نفر تا پایان نوروز در کوم


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817424

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کوم پیشنهاد کرد؛

جوادیان از اسکان 32 هزار مسافر از نوروز تا دومین روز فروردین در پارک های شهر خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از 30 هزار چادر در پارک های کوم با بیش از 120 هزار نفر اسکان داده شود و جمعیت آن از مرز 300 هزار نفر عبور کند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیام جوادیان در گفت و گو با خبرنگار قم فردا با تبریک عید نوروز به اقدامات سازمان اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: فعالیت ستاد شهرداری نورزی از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا 14 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: ستاد اسکان شهرداری تا ۱۴ فروردین آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و در صورت نیاز زائران نوروزی استان کوم در مناطق سرپوشیده اسکان داده می شوند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کوم با اشاره به آمادگی تمامی کمپ ها و اقامتگاه های استان برای استقبال و خدمت رسانی به مسافران و زائران گفت: پارک هاشمی در سه ماهه اول، پارک امام رضا(ع) در سه ماهه دوم پارک فدک در منطقه سوم، باغ دعا و نیاز در محله 5 و پارک گدیر نیز آخرین راه حل محسوب می شوند.

وی افزود: با توجه به سرما و احتمال بارندگی در روزهای آینده خانه تکواندو در منطقه یک، ورزشگاه جوانمرد در منطقه 2، ورزشگاه شهید طاهریان و دوهنچی در منطقه 3، ورزشگاه شهید حیدریان و رضایان در منطقه 4 و ورزشگاه ظهور. در منطقه 5 یکسان هستند. پرونده ها در آمادگی کامل هستند.

جوادیان افزود: البته این پیش بینی بر اساس تجربه سال های گذشته بود و در صورت نیاز اسکان سرپوشیده برای زائران نوروزی تدارک دیده بودیم.

وی با اشاره به اسکان زائران نوروزی در پارک های شهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز دوم فروردین ماه جاری 8 هزار چادر در پارک های شهر کوم مستقر شد که در مجموع شامل حدود 32000 مسافر در نوروز.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کوم گفت: پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از 30 هزار چادر در پارک های بیش از 120 هزار نفری کوم مستقر شود. هزار نفر خواهند گذشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید