10 هزار مسافر نوروزی اسکان داده شده در اسکان اوقاف قم باید به قطب فرهنگی کشور تبدیل شود.


ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817445

اسکندری با بیان اینکه بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی کشور تبدیل شود، گفت: زیارتگاه ها از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 10 هزار مسافر و زائر ورودی کوم را که از اماکن محلی جدا شده است، برای اسکان در آرامستان ها اسکان داده اند. ظرفیت استان.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عباس اسکندری در گفت و گو با خبرنگار کوم فردا با اشاره به طرح صلح بهاری اظهار داشت: طرح صلح بهاری یکی از مهمترین موضوعات سازمان هدایا است.

وی ادامه داد: در بیش از 40 بقعه متبرکه کوم طرح ویژه آرامش بهاری نوروز 1401 با محوریت 4 بقعه شاخص در حال اجراست.

مدیرکل کمک های خیرین و امور خیریه کوم با اشاره به اهمیت و هدف طرح آرامش بهاری گفت: این برنامه در راستای تحقق خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل عتبات عالیات به مرکز فرهنگی تدوین و اجرا شده است.

وی افزود: 65 مبلغ در قالب «خیمه معرفت» به اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی و مشاوره ای برای نوجوانان و جوانان و همچنین اقامه نماز جماعت در بیش از 80 بقعه می پردازند.

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به فعالیت کانون های افق اداره کل کمک های خیریه و موسسات خیریه کوم در زمینه مسکن، حمایت های درمانی و دارویی و توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان، گفت: از ظرفیت اسکان امامزادگان جدا شده است. استان.

وی ادامه داد: بقاع متبرکه امامزاده جمال الدین (ع) در کمربندی اراک، پنج امامزاده در اطراف مسجد جمکران، امامزاده کالا چم در مسیر کوم – نزار، امامزاده جعفر زواریون در محور کوم – اراک، از مهمترین بقاع در استان برای اسکان مسافران نوروزی طرح آرامش بهاری در این مکان ها در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید