راه اندازی سامانه مدیریت اسکان مسافر در نوروز در یزد


ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816554

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این منطقه اعلام کرد؛

احمد آخوندی از راه اندازی منشی تلفنی شماره 2 میراث یزد خبر داد و گفت: راه اندازی این سامانه برای اولین بار در کشور بسیاری از مشکلات را حل می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد آهوندی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی میراث برای اولین بار در کشور به یزدرسا گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های مردم مسکن است که می توانیم پاسخگوی تلفن باشیم. با راهنمایی به موقع آن را برطرف کنید.

وی گفت: رهنمودها در مورد همه مسائل بخشی از برنامه های ما است.

این مسئول با بیان اینکه پنج نیروی پاسخگو آمار 24 ساعته است و تلفن با شماره تماس بسیاری از دغدغه های مشترک ما و مردم را برطرف می کند، گفت:

وی با بیان اینکه مشکل ساماندهی اقامتگاه های غیرمجاز با پاسخگویی به موقع مردم به موضوع مسکن تا حدودی حل می شود، گفت: با کمک گردشگران می توان از بسیاری از سوء استفاده های گردشگران جلوگیری کرد.

کشیش با تاکید بر اینکه یکی از مهم ترین برنامه های اداره کل میراث فرهنگی یزد در نوروز با توجه به رضایت گردشگران و شکایات آنان است، گفت: در این راستا سامانه هایی در حال طراحی است و شهرداری به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید