200 کلاس درس با 180 میلیارد تومان اعتبار در البرز به بهره برداری رسید/ ساخت سالانه 50 مدرسه جبران افزایش مهاجرت است.


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897999

محسن پورگلیان گفت: البرز به دلیل مهاجرت و افزایش جمعیت ناگزیر به ساخت سالانه 50 مدرسه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن پورگلیان مدیر کل نوسازی مدارس البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: در آستانه 23 مهر این پروژه تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

پورگلیان افزود: با بهره برداری از طرح های مذکور 200 کلاس درس و 28 هزار متر مربع به زیرساخت های آموزشی و ورزشی مدارس استان البرز اضافه شده است.

این مدیر به هزینه 180 میلیارد تومانی برای افتتاح پروژه های نوسازی اشاره و بیان کرد: این پروژه ها افتتاح و در مناطق مختلف توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه البرز به دلیل مهاجرت و رشد جمعیت نیازمند ساخت سالانه 50 مدرسه است، تصریح کرد: باید اعتبارات دولتی و خیریه در دسترس باشد.

مدیر کل نوسازی مدارس البرز گفت: 23 پروژه با اعتبار 20 میلیارد تومان در آستانه تمبر استانداردسازی گرم و به مدار بازگشت.

پورگلیان از انتقال دانش آموزان مدرسه حضرت خدیجه (س) خرمدشت کرج به مدرسه ای نوساز با 20 کلاس آموزشی و فرهنگی به دلیل فرسودگی یاد کرد.

وی افزود: مدرسه قدیمی و فرسوده خرمدشت کلنگ زنی شد و یکی از خیرین ساخت اسکلت مدرسه را برعهده گرفت و دولت به تکمیل پروژه ادامه می دهد.

پورگلیان مدارس 30 ساله البرز را فرسوده می داند و بیان می کند: 67 هزار میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس استان از طریق نوسازی خریداری شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس البرز نیز گفت: 70 پروژه برای توسعه فضای آموزشی البرز در حال انجام است و بخشی از تراکم مدارس به دلیل کمبود معلم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید