بهره برداری از کارخانه دانه بندی منیزیت معدن زیروکی در 180 کیلومتری جنوب غربی زاهدان


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896331

کارخانه دانه بندی منیزیت با سرمایه گذاری 900 میلیارد ریال و اشتغال 70 نفر توسط 2 پیمانکار با حضور معاون ایمنی وزیر بهداشت و رئیس شورای اجرایی ایمیدرو کشور در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون، ایرج حسن پور; مدیرکل استان سیستان و بلوچستان گفت: کارخانه دانه بندی منیزیت در مجاورت معدن منیزیت زیروکی با سرمایه گذاری 900 میلیارد ریال و برای 70 نفر از 2 پیمانکار در 180 کیلومتری جنوب غربی شهر زاهدان به بهره برداری رسید.

وی افزود: این کارخانه ماهانه چهار هزار تن منیزیت گرانول تولید می کند.

مدیرکل صامت استان تصریح کرد: معدن منیزیت زیروکی نیز با مشارکت 2 پیمانکار در سال 1400 و بر اساس طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک با سرمایه گذاری 500 میلیارد به چرخه تولید بازگشته است. ریال و اشتغال 40 نفر.

وی ادامه داد: ذخیره نهایی این معدن بر اساس پروانه بهره برداری 30 هزار و 345 تن سنگ منیزیت است و بر اساس گزارش ها میزان ذخیره معدن افزایش می یابد.

حسن پور گفت: سرمایه گذاران معدن منیزیت زیروکی و کارخانه دانه بندی این معدن، شرکت تولید و ساخت فرآورده های نسوز و فاروق خسروی هستند.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه دانه بندی منیزیت به منظور جلوگیری از خام فروشی سنگ معدن منیزیت معدن زیرکی با حضور وجی الله جعفری معاون وزیر صلح و رئیس هیئت مدیره ایمیدرو (توسعه و نوسازی معادن و معدن) راه اندازی شد. صنعت کشور).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید