فعالیت بیش از 38 هزار ورزشکار سازمان یافته در چهارمحال و بختیاری / 216 میلیارد تومان برای ورزش استان تصویب شد.


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918627

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

فنادی فر گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته (ورزشکاران دارای بیمه ورزشی) در این استان معادل 38 هزار و 699 نفر است و 28 تیم از استان در لیگ های برتر فوتبال، قایقرانی، هندبال، والیبال و کشتی حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ مود فنادی فر صبح امروز در شورای عالی ورزش چهارمحال و بختیاری گفت: 158 میلیارد تومان اعتبار برای ورزش این استان از محل سفر رئیس جمهور تصویب شده است.
وی با اشاره به تصویب 30 میلیارد تومان در قالب تکمیل پروژه ورزشگاه شهرکرد با 15 هزار صندلی، افزود: 28 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات نفتی به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته (ورزشکاران دارای بیمه ورزشی) در این استان معادل 38 هزار و 699 نفر است و 28 تیم از استان در لیگ های برتر کشور قرار دارند. فوتبال، قایقرانی، هندبال، والیبال و کشتی آماده است.
وی با بیان اینکه 30 ورزشکار از چهارمحال و بختیاری به تیم های ملی دعوت شدند که 13 نفر برگزیده شدند، گفت: 164 نفر از این استان به مسابقات کشوری و بین المللی اعزام شدند و 112 مقام در مسابقات کشوری و بین المللی کسب کردند. ،
وی گفت: صندوق حمایت از ورزش چهارمحال و بختیاری، هر رشته ورزشی یک صنعت است، جذب صنعت برای حمایت از ورزش در استان از دیگر اقداماتی است که باید انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید