آزادسازی 11 هزار میلیارد تومان بودجه برای ساخت و ساز چهارمحال و بختیاری در سفر رئیس جمهور/ قول می دهم هیچ بودجه ای از استان برنگردد.


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881972

معاون هماهنگی امور عمرانی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

علی حیدری گفت: در سفر رئیس جمهور به این استان در مجموع 26 هزار میلیارد تومان برای عمران و آبادانی استان در نظر گرفته شد که 11 هزار میلیارد تومان آن مربوط به حوزه عمرانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به این استان در مجموع 26 هزار میلیارد تومان برای عمران و آبادانی استان تخصیص داده شد، گفت: در این سفر 26 هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از این رقم 11 هزار میلیارد تومان مربوط به پروژه های عمرانی، 9 هزار میلیارد تومان تسهیلات و مابقی وام غیرنقدی شامل توزیع ماشین آلات شهری، خرید ماشین آتش نشانی با نردبان طویل است. برای ساختمان های بلند، هزینه آسفالت خطوط راه آهن و غیره.

حیدری تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای جذب این میزان اعتبار انجام داده ایم و امیدواریم با جذب و صرف آن شاهد توسعه و شکوفایی شگرف در چهارمحال و بختیاری باشیم.

وی با بیان اینکه رقم تعیین شده برای چهارمحال و بختیاری از محل تصویب سفر رئیس جمهور تا دو سال آینده به استان اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: در این سفر پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد ارائه شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به عدم پرداخت برخی اعتبارات در استان تاکید کرد: قول می دهم تا 10 شهریور که آخرین زمان واریز اعتبارات است، هیچ وجهی از استان برگشت داده نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید