لزوم استانداردسازی بیش از هزار کلاس درس در چهارمحال و بختیاری


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900615

کامران راهی گفت: حدود 1700 کلاس درس در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که نیازمند استانداردسازی هستند، سال گذشته 600 کلاس درس در قالب وام استانداردسازی و 74 پروژه با وام 59 میلیاردی از محل حق وام محرومیت زدایی تعمیر و نوسازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کامران راهی مدیرکل مدارس چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: سال گذشته حدود 230 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی برای ساخت و تجهیز مدارس اختصاص یافت و هم اکنون 130 پروژه مدرسه در حال اجراست.


وی افزود: تجهیزاتی به ارزش 60 میلیارد تومان برای کمک به مدارس استان خریداری و تحویل مجتمع آموزشی چهارمحال و بختیاری شده است که کمبودهای زیادی در تجهیزات مدارس وجود دارد.


مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حدود 200 شیر بهداشتی در مدارس این استان وجود دارد که نیاز به تعمیر و ساخت دارند به گونه ای که سال گذشته بهسازی حدود 50 شیر بهداشتی در مدارس در دستور کار قرار گرفت.


راهی گفت: حدود 1700 کلاس درس در چهارمحال و بختیاری نیاز به استانداردسازی دارد که سال گذشته 600 کلاس در قالب اعتبارات استانداردسازی تعمیر و نوسازی شد و 74 پروژه با اعتبار 59 میلیارد از محل اعتبارات محرومیت زدایی از محل اعتبارات انجام شد. .


وی در خصوص تبدیل آلونک ها به ساختمان خاطرنشان کرد: قرار است 42 سوله به مدرسه تبدیل شود که در حال حاضر تبدیل 17 سوله به کلاس درس اعلام شده که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید