810 کلاس درس در کاسوین نیاز به استانداردسازی سیستم گرمایشی دارند

وی گفت: 810 کلاس درس در استان قزوین نیازمند استانداردسازی سیستم گرمایشی هستند. وی افزود: اطلاعات مربوط به این تعداد کلاس درس شناسایی و شمارش شده و برای انجام اقدامات لازم به سازمان نوسازی کشور ارسال شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: امیدواریم بتوانیم در سال 1401 سیستم گرمایشی سایر کلاس های درس استان قزوین را استاندارد کنیم.

تجهیز 90 درصد کلاس های درس در روستا به سیستم گرمایش استاندارد

وی گفت: با استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس شاهد حذف بخاری های گازی غیراستاندارد و تبدیل آنها به سیستم گرمایش مرکزی یا بخاری های هوابند استاندارد به ویژه در مدارس 6 کلاسه روستایی خواهیم بود.

جوانبخت از تجهیز 90 درصد کلاس های درس کشور به سیستم گرمایشی استاندارد خبر داد و گفت: برای استانداردسازی سیستم گرمایشی سایر کلاس های استان به 40 میلیارد تن فولاد نیاز است که با تامین اعتبار این مهم محقق می شود.

وی گفت: امسال حدود 400 کلاس درس در قالب 58 مدرسه در استان با وام 23 میلیارد تنی گرمایشی استاندارد شده که 90 درصد آن در روستاها است.

240 مدرسه در استان نیازمند به روز رسانی سیستم گرمایشی فرسوده هستند

این مقام مسئول گفت: حدود 240 مدرسه در استان قزوین نیازمند تعمیرات اساسی و بازسازی سیستم گرمایشی فرسوده هستند. وی گفت: تحقق این امر نیازمند 91 میلیارد تن اعتبار است و هر مدرسه حدود 800 تا 900 هزار تن نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام به تدریج در حال انجام است. امسال با در نظر گرفتن شرایط مدارس و اولویت بندی، واحد ماشین آلات فرسوده چندین مدرسه تعمیر یا بازسازی شد که در صورت تامین اعتبار، قطعا با سرعت بیشتری تکمیل می شود.

جوانبخت در پایان با اشاره به حذف کامل بخاری های نفتی در مدارس استان قزوین گفت: خوشبختانه قزوین اولین استانی بود که این اقدام را اجرا کرد و جزو پنجمین استان هایی هستیم که سیستم گرمایشی مدارس را استاندارد کرده ایم یا ششمین استان هستیم. در کشور. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید