220 کلاس درس در کرمانشاه فاقد سیستم گرمایشی استاندارد هستند

ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799973

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه:

مرزبان نظری گفت: در حال حاضر 17 هزار کلاس درس در استان کرمانشاه داریم که از این تعداد تنها 220 کلاس فاقد سیستم گرمایشی استاندارد هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرزبان نظری در گفت و گو با مرصادنیوز درباره علت آتش سوزی مدرسه روستای «کرم بست» کرمانشاه گفت: اداره کل نوسازی مدارس برای انجام وظایف خود در سال گذشته مدارس را به گرمایش مجهز می کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز استان کرمانشاه اضافه کرد: به دلیل عدم گازرسانی در برخی روستاها از جمله روستای کرم بست، متاسفانه امکان تجهیز کلاس های درس به بخاری سیستم گرمایشی رادیاتوری وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته یکی از دانش آموزان خروجی بخاری نفتی را باز کرد و این امر باعث آتش سوزی شد که خوشبختانه به موقع خاموش شد و اتفاق خاصی نیفتاد.

نظری گفت: در حال حاضر 17 هزار کلاس درس در استان داریم که از این تعداد تنها 220 کلاس فاقد سیستم گرمایشی استاندارد و عمدتاً در مناطق روستایی و دورافتاده هستند که اقدامات لازم برای تجهیز آنها در حال انجام است.

وی بیان کرد: معلمان این مدارس در صورت استفاده از بخاری کاربراتوری باید نکات ایمنی را رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید