ما بهترین نهال گردو را در پاییز 1400 به شما تقدیم می کنیم.

زمان: 16:50
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776893

باغداران قبل از خرید نهال گردو در مناطق سردسیر ؛ آنها انواع نهال گردو را با کیفیت خود مطالعه می کنند و نمونه های با کیفیت این محصول را برای کاشت انتخاب می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عواملی مانند تقاضای زیاد و در نتیجه سهولت فروش محصول ، نگهداری و حمل بی دغدغه در داخل یا خارج از مرزها برای باغداران بسیار مهم است ، به همین دلیل اکثر باغداران نهال گردو خریداری می کنند. همچنین سودآوری بالا و عمر مفید آن چیزی است که به شما امکان می دهد با اطمینان بیشتری در این بخش سرمایه گذاری کنید. به تایپ کردن ادامه دهید بهترین نهال گردو ما در ایران پرداخت خواهیم کرد ، لطفاً ما را همراهی کنید.

اهمیت رشد درختان گردو در ایران

گردوهای بزرگ و چروکیده که در دسته آجیل قرار می گیرند و نقش مهمی در رژیم غذایی دارند ، بسیار مهم هستند و باغداران برای پرورش این گیاه در باغ های خود ارزش زیادی قائل هستند. از جمله مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقاضای زیاد و ثابت
  • در آشپزی استفاده کنید
  • تعرفه های منطقی هنگام تعیین قیمت نهال گردو ، همراه با هزینه کم برای کاشت و برداشت
  • تولید مثل در بیشتر شرایط آب و هوایی ایران
  • امکان ذخیره و حمل آسان
  • قیمت فروش بالا

بهترین نهال گردو در ایران

ظاهراً باغداران قبل از خرید نهال گردو در مناطق سردسیر ؛ آنها انواع نهال گردو را با کیفیت خود مطالعه می کنند و نمونه های با کیفیت این محصول را برای کاشت انتخاب می کنند. تکثیر و فراوانی آجیل ، با دانه های سفید ، مقاومت در برابر آفات یا تغییرات دما ، و همچنین اواخر دوره برگ از جمله ویژگی هایی است که به خاطر انواع خوب این گیاه شناخته شده است. گونه های محبوب آن در ایران در زیر ارائه شده است:

bc7e62c1 9c6a 487c b134 dba4a86281e3 خبر خاکستری

نهال گردو نهال ژنوتیپ Aria:

به تمام یا بخشی از ساختار ژنتیکی موجود زنده ، ژنوتیپ (ژنوتیپ) اشاره دارد به. صفات منتخب گیاهی به عنوان ژنوتیپ برتر نهال آریا شناخته می شوند. به عنوان مثال گردوهای سفت مشتریان بیشتری دارند. جداسازی آسان پوست سبز از دانه ها یکی دیگر از ویژگی های مهم آن است. عملکرد این گونه در باغهای 10 ساله حدود 70 کیلوگرم برآورد شده است.

تاخیر در بازگشت و تاخیر در شروع بیماری از دیگر مشخصه های این الگو است. گلدهی بعدی این نمونه همچنین می تواند آسیب ناشی از یخبندان دیررس را کاهش دهد. گلهای نر و ماده در این گیاه جدا هستند و گلهای نر قبل از گلهای ماده باز می شوند.

هزینه های برداشت نیز با ارتفاع کمتر و عرض بیشتر این درخت کاهش می یابد. بنابراین داشتن این ویژگی ها قیمت نهال گردو، افزایش.

نوع دوم ، نهال های گردوی کاغذی:

این یکی از گونه های محبوب این گیاه با نژادهای فرانسوی و ایرانی است. تنها تفاوت این دو نوع در اندازه مغز آنهاست. البته چهره های ایرانی درخت گردو، از کیفیت بالاتری نسبت به انواع وارداتی برخوردار بوده و در حین بارگیری و صادرات دچار مشکل آسیب نشوند. کاشته شدن.

هر هکتار می تواند 5 تا 6 هکتار محصول داشته باشد و باردهی در سال اول شروع می شود ، که برای سرمایه گذاران باغدار در این نمونه بسیار مهم است.به

5c5570a2 dfee 4d99 8e4a a3ba89fbd797 خبر خاکستری

مسابقه سوم ، نهال گردو تویسرکان:

در این مثال ، میوه های با کیفیت بالا وجود دارند که شکل بیضی شکل و اندازه بزرگ دارند. پوست او سخت و سفید و رنگ روشن ، طعم عالی دارد. نسبت پوست او حدود 50 درصد است که برای خریداران بسیار جذاب است. مقاومت زیاد در برابر سرما و کمبود آب باعث محبوبیت آن در بین باغداران شد.

علاوه بر مصرف داخلی ، سهم بسیار خوبی در صادرات نیز دارد. این نمونه دارای کیفیت اصلی بالایی است و یکنواختی هسته ها در کنار روند افزایش عملکرد محصول و بهره وری بالا ، محبوبیت آن را دوچندان می کند. این محصول پس از 3 سال شروع به باردهی می کند. همچنین در دسترس بودن چوب با کیفیت ، کشت آن را برای باغبان مقرون به صرفه می کند.

خاک مناسب برای گیاهان گردو

بعد از نهال گردو بخرید؛ تهیه خاک رس با عمق و زهکشی مناسب و همچنین غنای هوموس و آهک باید در نظر گرفته شود. PH مطلوب برای رشد این گیاه از 0.6 تا 7.5 عملکرد خوبی خواهد داشت. سقف خاک با ترکیب روی و بور نیز مورد نیاز است. لازم است قبل از کاشت نهال ، خاک را به خوبی از علف های هرز تمیز کنید. همچنین ریشه های محصول قبلی را برداشته و 3 تا 4 بار شخم بزنید.

نهال گردو با کیفیت بالا را از نهال آریا خریداری کنید

به نهال گردو بخرید؛ شما باید به مهد کودک مراجعه کنید ، جایی که کارکنان مجرب آن را با جدیدترین روش های روز دنیا پرورش داده و نگهداری می کنند. این گیاه باید با گواهی سلامت و همراه با کارت شناسایی محصول به خریدار ارائه شود.

کیفیت خدمات تجاری مانند مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین نمونه برای نهال ، تعیین تعرفه قیمت مناسب ، تحویل به موقع کالا و ضمانت بازگشت در صورت نارضایتی از دیگر پیش نیازهای ضروری است. این فرآیند با بالاترین کیفیت از مهد کودک آریا نهال انجام می شود ahangkhoneh.in در اختیار باغداران سراسر کشور قرار می گیردبه

نهالستان آریا نهال بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع نهال جهت کاشت و پرورش مناطق سبز در ایران و خاورمیانه است. انتخاب هوشمند گونه های با کیفیت و مرحله ای نیاز به دانش بالایی دارد که با دریافت راهنمایی از یک مهد کودک تخصصی برای فروش این محصول تسهیل می شود.

منبع محتوا: https://linkseo.com.plخرید-نهال-آجیل/

دیدگاهتان را بنویسید