فروش اینترنتی 2 نهال گردو سرد تنها در پنج دقیقه

فروش اینترنتی 2 نهال گردو سرد تنها در پنج دقیقه

حال در این مقاله شما را با مشخصات دو نهال گردو دیر یخبندان آشنا می کنیم و نکات مهم را هنگام کاشت نهال با شما در میان می گذاریم پس تا پایان این متن با ما همراه باشید.

خرید نهال گردو دیرگل اما زودبازده:

اگر از بسیاری از کشاورزان و باغداران قدیمی ایرانی در مورد سال آغاز باردهی نهال گردو بپرسید، می گویند 4 تا 5 سال وقت گذاشته اند تا نهال های خود را باردهی کنند تا به باردهی اولیه برسند! اما در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی، باغدار باید در سال های اولیه به باردهی نهال گردوی خود برسد تا در سال پنجم باردهی متوسط ​​و در سال دهم به حداکثر باردهی برسد.

نهال گردو اول سرد و مثمر نهال گردو انگور:

به گزارش آریا نهال، یکی از بارورترین و در عین حال کهنسال ترین درختان میوه ایران، نهال گردو انگور است. درخت گردو انگور یکی از بهترین گونه های دیرگل گردو است که در ارتفاعات 1500 تا 2300 متری توانایی باردهی فوق العاده ای از خود نشان می دهد.

نهال گردو گروهی از ارقام اصلی بذر گردو است و در سال دوم پس از کاشت شروع به بارور شدن می کند. ارتفاع این گردو بسیار زیاد است و در صنعت نجاری کشور بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. ارتفاعی که می توان برای این نژاد در نظر گرفت حدود 25 تا 30 متر است که البته توصیه می شود برای کاشت هر نهال گردو فاصله 10*10 یا 12*12 متری در نظر گرفته شود.

برای مشاهده مشخصات و قیمت گردو و بذر پیوندی در ایران می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

https://ariyanahal.ir/ خرید نهال گردو /

حال وقتی در مورد خرید و کاشت نهال گردو صحبت می کنیم، وقت آن است که به این سوال پاسخ دهیم:

بهترین زمان برای کاشت نهال گردو در مناطق سردسیر:

به طور کلی می توان گفت کاشت گردو در مناطق سردسیر به دمای خاک بستگی دارد. کاشت نهال گردو در زمانی توصیه می شود که خاک حرارت خود را از دست داده و خاک یخ زده نباشد یعنی. موقعیت بین آنها بهترین زمان برای کاشت درخت گردو است.

به طور کلی زمان از اواسط آبان تا اواخر آذر و سپس از اواسط بهمن تا اواسط فروردین بهترین زمان برای کاشت نهال گردو در مناطق کوهستانی و سردسیر است.

اما بیایید دومین نوع گردو در کوهستان را معرفی کنیم:

نهال گردو فرنور پیوندی دومین نهال گردو دیرگل سریع الرشد در ایران:

نهال گردو فرنور پیوندی برخلاف گردو که یکی از قدیمی ترین درختان گردو در باغ های ایران است، یکی از جدیدترین نهال های گردو وارداتی از نهالستان های گردو در ایران است که منشاء اصلی آن کشور زیبای فرانسه است. پاریس به این نهال گردو افتخار می کند زیرا در مناطق سردسیر بیشترین محصول و باروری را نشان می دهد.

این درخت گردو متوسط ​​برداشت گردو را در فصل باردهی و برداشت تسهیل می کند و در کاشت نهال گردو به فاصله کمتری نیاز دارد. توصیه می شود به نهال های پیوندی گردو در مدل کاشت 7 * 7 یا 7 * 8 نگاه کنید.

گردو سفید و چرب از دیگر خصوصیات نهال فرنور است. از نظر قیمت، قیمت نهال گردو فرنور پیوندی می تواند حدود دو برابر قیمت نهال گردو انگور باشد. این تفاوت قیمت به این دلیل است:

  1. استخراج میوه
  2. مقاومت بیشتر در برابر سرما
  3. و اساس رابطه ای که این چهره را به یک چهره محبوب تبدیل کرد.

در خرید نهال گردو به چه نکاتی توجه کنیم؟

امروزه می توانید نهال های زیادی را در اینترنت بیابید که نوید فروش بهترین نهال گردو را می دهند، اما چگونه می توانیم مطمئن باشیم که نهال خودمان را می خریم؟

خرید از مهدهای دارای مجوز رسمی جهاد کشاورزی توصیه می شود. نهالستان هایی مانند آریا نهال، گلد نهال، دکتر. نهال از معدود نهالستان های معتبری است که دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی می باشد.

در هنگام خرید نهال گردو حتما فاکتور رسمی بگیرید زیرا این فاکتور می تواند سند محکم و قانونی برای اخذ حق و حقوق شما پس از دریافت نهال در صورت متغیر بودن نهال و اصل نبودن نهال باشد.

در هنگام تهیه نهال گردو بهتر است ریشه و ساقه نهال به خوبی بررسی شود و یا آسیب نبیند.

در نهایت بهتر است از ضمانت بازگشت واقعی غافل نشوید. نهالستان آریا نهال یکی از نهالستان های مطرحی است که با حمایت واقعی و تضمین بازگشت کالا در کنار باغدار و کشاورز اقدام به ایجاد باغ گردو می کند.

نتیجه گیری نهایی از خرید نهال گردو سرد:

خرید نهال گردو از ارقام پیوندی در صورت توان خرید و ایجاد باغ گردو توصیه می شود، اما در صورت عدم توانایی می توانید از نهال دانه گردو مانند نهال انگور استفاده کنید.

همچنین از شما دعوت می شود برای مشاهده انواع نهال گردو میوه های سردسیری و گرمسیری و در صورت تمایل به سایت فروشگاه آریا نهال مراجعه فرمایید. برای مشاهده 17 نوع نهال و بذر گردو پیوندی در سایت نهال آریا کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ariyanahal.ir

دیدگاهتان را بنویسید